|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vet hvem du er...Femte hjulet på motorsykkelen, tenker jeg at vi sier. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeg vet hvem du er...
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg ville i allefall vist det.. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg vet hvem du er...1. Jeg er en helt elendig detektiv, så det skal mye til før jeg kjenner igjen noen på nett. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg vet hvem du er...Det var jo Misteri jeg visste av, og egentlig er det litt morsomt. Vi har ikke sett hverandre på 12 år, og vi hadde akkurat funnet igjen hverandre på facebook.
|
|
|
#13 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg gir beng i om noen kjenner meg her inne, uten å ha sagt i fra til meg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det skal så og si være umulig for deg å finne meg tror jeg, men man vet jo aldri... Blir jo litt nysgjerrig når du sier sånn. :biternegler:
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Nei da, verken deg eller Mamma Rosa - så vidt jeg vet, da.
|
|
|
|
#16 |
|
har tatt seg sammen
|
Jeg ville likt å vite det selv. Har sagt fra selv en gang jeg oppdaget ei som var i periferien av venner og bekjente. Men da var ikke hun aktiv lenger, så jeg fikk aldri noe respons. Brukte pm så klart.
|
|
|
#17 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vet hvem du er...Hvordan stiller det seg om vedkommende du kjenner igjen er av den "åpne" typen som gjerne legger ut bilder av seg selv og familien, men du selv er av den private som ikke vil at folk skal vite hvem du er? Ville du gitt deg selv til kjenne da? Sist redigert av mehmet : 15-05-07 kl 17:35. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
Jeg hadde ikke gjort det, nei. Hvis personen står åpent fram så vet h*n jo godt at h*n kan bli gjenkjent.
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg også er jo enig i dette, men jeg ville ikke sagt ifra om at jeg kjenner noen om jeg ikke tenkte å si noe om hvem jeg var. Da ville jeg bare ha konstantert for meg selv at "Ja, jeg vet hvem "Blåbærshake" er". Og vært ferdig med det.
|
![]() |
|
|