|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan du svømme? | |||
| Ja |
|
185 | 97,37% |
| Såvidt/nesten |
|
5 | 2,63% |
| Nei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Ja, eg kan svømme. Eg elskar å bade, stupe, hoppe og plaske. Gjerne frå svaberg og stupetårn :barnslig: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Ja det kan jeg.
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Kan du svømme?Ja eg kan symje, har spelt vannpolo, og vært på kurs i synkronsvømming.
Da jeg var "trener" diskuterte de og mente at det var best at ungene lærte seg crawl først, for da ble de vant med å ha hodet under vann, og at det var lettere å lære seg bryst etterpå. Men jeg fikk ikke med meg konklusjonen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
One of These Days
|
Sv: Kan du svømme?Ja, jeg kan svømme og har livredningssertifikat. Må oppdatere det til høsten. Jeg er veldig sjokkert over hvor mange barn som ikke kan svømme. Synes nok det var tidlig å kutte tilbudet om svømmeopplæring til alle barn i Osloskolene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ustabil
|
Sv: Kan du svømme?Jeg ser det blir stilt spørsmål ved årsaker til dårlige svømmeferdigheter. Jeg kan egentlig bare svare for meg selv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Sv: Kan du svømme?Ja, det kan jeg. Synes det er viktig å kunne og begge ungene mine har gått på svømmeopplæring. Eldste lærte å svømme helt av seg selv da hun var 5,5 år. Minste er litt mer skeptisk til vann og gikk et helt svømmekurs uten å få vann i håret. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Kan du svømme?
Det burde det helt klart! Men jeg ser det likevel som mitt ansvar, på samme måte som at jeg ikke forventer at andre (skolen eller barnehagen) skal lære henne å sykle eller å knyte skoene sine. Men jeg innser at ikke alle tenker slik, så god svømmeundervisning i skolen vil være den beste garanti for at flest mulig lærer å svømme. Det er jo tross alt viktigere for sikkerheten å kunne svømme enn å kunne sykle, selv om sykling er noe man har mer nytte av i dagliglivet.
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Kan du svømme?Jepp, jag simmar som en fisk |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Kan du svømme?Ja, er gammel (!) kretsmester på 200 meter bryst faktisk
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Nittedal
![]() |
Sv: Kan du svømme?ja.... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, gjorde det også aktivt i noen barneår. (Oppvokst i et varmt land med svømmebasseng rett utenfor døren.)
|
|
|
#15 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Vi bader ofte og alle svømmer untatt minstemann, men han tror at han kan!
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Kan du svømme?Jeg stemte ja, men burde kanskje stemt såvidt. Jeg kan brystsvømming på en måte, men tror ikke jeg klarer å karre meg så veldig mange metrene fremover. |
|
|
|
#17 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, og jeg trives i vannet.:fisk:
|
|
|
|
#18 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Kan du svømme?Jeg er veldig glad i å bade, og å svømme. Er veldig glad for det når vi er i svømmehallen med unga
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Kan du svømme?Jeg lærte å svømme på svømmekurs som liten og svømmer 1500-4000 meter i uka. Ztjerna hatet babysvømming, men han skal definitivt lære å svømme om et år eller to. Av de jeg kjenner er det kun moren min jeg vet ikke kan svømme. Men det er jo egentlig ikke en sånn ting man automatisk vet om folk. |
|
|
|
![]() |
|
|