|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Nå Poden er så stor at han ikke vil være med oss på 17. mai kommer jeg til å dra på hhytta eller på tur i marka e.l den dagen.
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?
Jeg er snart 34 og vil fortsatt være med mine foreldre 17.mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
Hadde du ikke en periode i tenårene der du feiret dagen med andre heller?
![]() |
#4 |
Ustabil
|
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Nei, dagen betyr minimalt for meg. Vi stiller til barnetog fordi vi har barn som skal delta, og vi drar på den lokale skolen etterpå fordi det er forventet av barna. Men mest av alt hadde jeg ønsket at vi kunne hatt en ordentlig fridag, og sluppet alt maset som er på denne dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Og sluppet å se en levende sjel i noe så tragisk som en bunad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Nope! Jeg har vært ihuga 17. maifeirer hele mitt liv. Gikk til og med i tog med en annen skole 17. mai da jeg gikk på vidergående utenbys. Opp seks til morgentog og hjem ti mammas frokost. Spise med foreldre og en liten isspisetur med venner. Jeg er familiemenneske på min hals. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Nei, jeg liker ikke 17. mai. Jeg likte det ikke engang da jeg var barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?I grunnen kunne jeg tenkt meg å malt huset i går, det var så flott vær til det. Men det gjør man jo ikke på en 17. mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har ikke tittel
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Jeg jobbet i går, og var faktisk glad for at jeg slapp å være med mannen og ungene ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?syting og klaging? Mener du at barna mine snikleser på forumet her?
![]() |
#13 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
Det er vel små sjanser for at de kan lese, men det kan jo hende at det går noe kommentarer til dine venner da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
Jeg har ingen interesse av å gi mine barn negative assosiasjoner til en dag de gleder seg til og syns er stat. Egen er jeg, men det finnes da måter for egoisme!
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Jeg er veldig glad i 17.mai! Er stolt av hvordan vi feirer nasjonaldagen vår, og kommer nesten i høytidelig stemning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
re:designer
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Det er kanskje mulig for ungene å plukke opp holdningene til foreldrene uten at de "sier noe" også? Fetteren til guttungen gledet seg hele uka til å gå i borgertoget med laget sitt, men når søstera mi plutselig fant ut at de ikke gadd, gikk ikke han heller.. Det er små ting som også spiller noen rolle, som også å være aktivt med på leker ol. for de små.
![]() |
#19 |
flisespikker
|
Å "plutselig finne ut at man ikke gadd" regner jeg absolutt som å "si noe".
![]() |
#20 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Betyr 17. mai mye for deg?Eg er av dei som får tårer i augene og høgtidsstemning av 17. mai. Det handlar vel ikkje først og fremst om å feire det urnorske, men det å feire at vi lever i eit fritt land og at vi har det godt. :klisjé: 17. mai er vel den dagen i året eg let sosialisten i meg få ei pause |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|