Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har dere sommerferien i boks?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-14, 21:23   #81
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere sommerferien i boks?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Fikk overnatting rett ved legoland i går, jeg, for 600 kr/ natta, så jeg er godt fornøyd

Ellers er alt taima og tilrettelagt med billetter osv.

Hvor skal dere sove?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 21:26   #82
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er da alt for tidlig å vite sånt.
Men det er nok sikkert fordi vi sannsynligvis skal jobbe med en haug ting utendørs

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 21:30   #83
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den viktigste biten av ferien er spikret.
14 dager i Hellas, hoppende fra øy til øy. Så til hovedstaden en ørliten stund, men da er vi i midten/slutten av juli og jeg drar heller til Nordpolen enn å være i det pollenhelvete det er østpå.

Gammel 14-05-14, 21:43   #84
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er ferien i det blå enda. Det eneste vi vet er når vi skal ha fri.

Jeg lurer litt på tog til Stockholm, men hva det blir videre derfra, er uklart.

Gammel 14-05-14, 21:44   #85
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fortsatt ubestemt.

Vi skal betale ny bil i Juli, og feriebusjettet bør bli deretter. Men det er jo så kjeeedelig. Og sydenland er så dyrt til å være syden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 21:53   #86
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Vi har hele tiden tenkt at vi ikke skulle reise bort i sommer ettersom vi var to uker i utlandet i påska. Men i går bestilte vi Hellas-reise og jeg gleder meg veldig til mer sol og varme.

Gammel 14-05-14, 22:15   #87
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Kreta, atter en gang. Vi bestilte hotell i juli, flybilletter tidlig i høst.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 22:16   #88
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, enda ikke bestilt noe, vet ikke hva vi skal engang!

Men vet når jeg skal ha ferie. Ender nok i alle fall opp med Danmark, på et eller annet feriesenter på Jylland.

Gammel 14-05-14, 22:24   #89
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er båtslasker hele ferien så vi trenger ikke å bestille noen ting. Vi havner der vinden blåser oss.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-14, 22:26   #90
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal i alle fall være noe hjemme, bruke de flotte strendene her i sør, svaberg og sikkert Dyreparken. Vi bor jo midt i smørøyet!

Gammel 14-05-14, 22:26   #91
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Vi bestiller forholdsvis tidlig, og det kan hende at vi kommer til å bestille neste års sommerferie i England allerede nå. Jeg har begynte å skjønne at nå som vi er en familie på 5 må man være tidlig ute hvis man skal prøve å booke familierom eller to hotellrom ved siden av hverandre.

Det er det vi forsåvidt er i ferd med å innse nå. Vi prøver å finne noe i Spania men mye av det vi liker er booket allerede.

Gammel 14-05-14, 22:27   #92
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi pleier å være i boks rundt januar-februar. I år har det vært krøll fordi jeg har ny jobb og det var vrient å få avklaring. Men nå har vi fly, i det minste. Skal finne et sted å bo også.

Hotell bruker vi ikke lenger, vi leier private hus. Mye bedre og billigere når man er en hel familie.

Gammel 24-05-14, 21:49   #93
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi skal i alle fall være noe hjemme, bruke de flotte strendene her i sør, svaberg og sikkert Dyreparken. Vi bor jo midt i smørøyet!

Danmark bestilt. Mye fullt. En snau uke.

Så tenker jeg vi tar noen dagsturer til ulike steder her på Sørlandet og ser været an. Blir det skikkelig sørlandssommer blir det mye bading og soling på strendene her rett og slett.

Har og store planer om en Ikea tur eller to for å få ferdig alt i huset. Det går garantert noe tid til det, men det må til.

Sist redigert av millact : 24-05-14 kl 22:03.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 21:49   #94
millact

Standard

Neste år SKAL vi forøvrig bestille mye, mye tidligere! Da skal vi ikke ha noen husprosjekter på gang.

Gammel 24-05-14, 21:52   #95
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke landet på ferie i år. Vi orker ikke tyrkiavarmt og er ikke villig til å betale så mye og har en toåring og en førtiåring som ikke liker varme. Så vi leter etter et sted med bademuligheter og gjerne noe parkopplegg i nærheten i nordeuropa et sted.

Gammel 24-05-14, 22:04   #96
millact

Standard

Jeg ønsker meg noe varmt neste år! Men nå begynner jeg i ny jobb nå snart, så vi får se hvordan de ordner ferie osv. der.

Gammel 24-05-14, 22:16   #97
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

To turer til Danmark i år, først med 6 og 8 åringen noen dager alene. Så 5 dager hjemme før dem to største drar to uker på ferie med faren. Da drar jeg og dem to yngste med faren 14 dager leid feriehus i Danmark. Så hjem pakke ut og ordne tar med noen/ alle barna til min søster og skal passe tantebarna mine 1 uke, jeg er stort sett den eneste min søster har til og få noe fri så det gjør jeg med glede. Så midten av august skal jeg og min elste datter alene til gøteborg, liseberg mm og hotell står på planen wiii

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 22:40   #98
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Yess! Vi har bestilt ferie. Townhouse i sør Spania i to uker. Selv leiebilen er bestilt. Og det er fortsatt mai!

Gammel 24-05-14, 22:42   #99
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja, fly til Spania, leilighet og leiebil er klart (for kun kort tid siden).

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-14, 00:35   #100
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Og dette har nettopp blitt bestilt, så ikke tidlig ute her.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.