|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?For mange er vel når foreldrene ikke følger de opp.. Men det kan jo skje med de som bare har ett barn også da. Vi har 5, og det går fint! Vi synes det er viktig med god oppfølging til alle. Minsten går jo greit, for de eldre søskenene er flinke til å underholde/lære bort og leke med henne de også. 12-åringene krever mest siden det er fritidsaktiviteter, skole, lekser og oppdragelse. De 2 eldste på 19 og 20 krever fremdeles oppfølging, via pengehjelp og ting de fremdeles trenger råd om. Man blir ikke ferdig med barna bare fordi de er blitt "voksne", noe mange glemmer bort. Vet om mange av de yngre i flokken som har en smule mer fri oppdragelse enn jeg ville gitt dem, 15 åringer som får alkohol hjemmefra og får lov til å overnatte borte hele tiden f.eks.
![]() |
#82 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Mange barn vil jeg si er mer enn 3. Men veldig mange syns jeg er mer enn 5. For mange kommer an på forholdene, så det kan ikke defineres. Egentlig er jo 3 mange også, men siden det er så vanlig ser jeg det ikke som mange. 4 derimot er mange barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Fler än 3 barn är "många" tycker jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|