|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg gikk ned Torggata i morges. Det er et system. På midten er flaggene relativt (helt?) korrekte, og så blir det mer og mer feil jo lenger ut man kommer. Så det er en form for system.
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Jeg synes kunstverket er veldig fint, utfra bildene jeg har sett, og tolker det som en beskrivelse av landet vårt som en samling mennesker som er mer eller mindre tilpasset den identiteten flagget vårt symboliserer!
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Det var en fin tolkning, Kanina! Jeg tolker virkelig ikke dette kunst som er laget bare for å provosere. Tvinge fram en reaksjon, ja, men det er da ikke en dum ting i seg selv.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Ja, det var en fin tolking, Kanina.
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Det ble også kraftig kritikk da langrennsløperene fikk dress med flaggfarger og striper. http://www.nrk.no/sport/onsker-debat...get-1.10867335
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Perverst med flaggkunst?Nå har jeg vært og sett det live. Det var superflott, og absolutt summetrisk. Det er tre og tre bannere som henger på linje, og inn mot midten blir de mer og mer like et vanlig flagg før de sår bort fra det igjen. Måten det er hengt opp på gjør at de beveger seg helt fantastisk i vinden, nesten som en synkron dans.
|
|
|
#8 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Perverst med flaggkunst?
Where's your selfie?
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Perverst med flaggkunst?
Det er ganske mange av de som ikke beveger seg lenger, for de er tvinnet sammen i snoren. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Perverst med flaggkunst?VG lørdag ''Dame under dekknavnet Maverick observert hengende i vaier for å rette flagg... med limpistol..''
|
![]() |
|
|