|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Litt før ni la jeg barn, og satt på en vaskemaskin imens. Nå administrerer jeg en av ungenes fritidsaktiviteter, sitter i styret.
![]() |
#83 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Litt før klokka ni i kveld, svettet jeg over et eller annet styrkeapparat på et treningssenter.
![]() |
#84 |
I mål
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg kan meddele at jeg etter en times sykkeltur ankom hjemmet som en druknet katt |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Litt før ni satt jeg på kjøkkenet og skravlet med mannen, han baker en haug med kanelboller som skal spises på 1814 forestilling i morgen kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Kl 21 var jeg og gikk tur i finværet her nord
![]() |
#87 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Kvart på ni drev jeg å flyttet sauer ute på jordet, mens mannen la barn.
![]() |
![]() |
#88 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg installerte programvare og hjalp mellomste med å overføre bilder etc. fra mobil til pc, med våt pusekatt på fanget. Mannen var ute og handlet, eldste jogget, minste var lagt for en stund siden.
![]() |
#89 |
snur
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Litt før ni satt jeg og organiserte fotballting pr. mail. Jeg er lagleder for lagene til ungene og alt skal skje på en gang denne uken. J14 skal være balljenter på Eliteseriekamp i mrg. info kom litt sent fra klubben så det måtte distribueres. I tillegg skal et lag spille kamp onsdag, må fikse kjøreliste og spillere, og et lag kamp torsdag, sende ut mail til spillere. G10 skal arrangere serieturnering for 6 lag onsdag, må organisere kampoppsett, kiosksalg, fikse dommere og sende ut til lag som kommer og egne lag. I tillegg har vi en lunefull bil for tiden så det ble et par telefoner til pappa for hjelp. Så skal jeg til Oslo i utdrikkingslag i helga sammen med søstra mi så vi holder på å planlegge litt tur. Det skjedde mellom halv ni og halv ti
![]() |
#90 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Da var jeg på et venninnebesøk. Ost og kjeks og masse smågodter.
![]() |
#91 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Hadde besøk av tre venninner. Så fin måte å kunne fortelle om det på! Jeg har jo aldri venninnebesøk lenger, og så på en mandag, da!
![]() |
#92 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?
Da var du ikke hos meg.
![]() |
#94 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg satt klissvåt i en kassebil, på vei til vårt naboland, med flyttelass for pappa og kona. Lastet inn i bilen i tidenes skybrudd, og tørket jakka mi over vifta i bilen, i håp om å unngå å bli syk.
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Da satt jeg i et SU-møte i den åpne barnehagen vi brukte frem til i høst (og som vi kommer til å begynne å bruke igjen til høsten når minstemor runder året). Hadde tenkt å jogge frem og tilbake, men sliter veldig med bekkenvondt for tiden og hadde meg en joggetur i går så jeg turde rett og slett ikke trigge det mer. Så da vannet jeg blomster og bed da jeg kom hjem i stedet for, siden jeg jo sparte litt tid på å kjøre. Og så spylte jeg gårdsrommet og noen vinduer og dører og fikk satt på et par maskiner med klær og ordnet en del før jeg satte meg ned med kveldsmaten nå. Skal surfe littegrann til før jeg må ordne noe papirarbeid og så blir det en tidlig kveld på meg siden jeg må opp tidlig i morgen (og minstemor holdt koken mer eller mindre hele natta som var slik at jeg fikk masse deilig kvalitetstid med henne fremfor noen sårt tiltrengte timer med søvn |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Da avsluttet jeg akkurat middagen med ungen som nettopp var kommet hjem - måtte visst utnytte første sommerdag så det tok sin tid før hun dukket opp. Og så stakk vi ut og bort til faren og hentet klær, skolesaker og treningsutstyr siden hun flyttet over til meg idag. Litt i seineste laget med alt idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Før ni var det stryking av skjorter, og også tid til å dra på trening. Datafri kveld etter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?På det tidspunktet lirket jeg hånden ut under nakken på det sovende eldstebarnet, pakket med meg jobben jeg hadde lest mens han sovnet og satte meg til for å jobbe frem til leggetid for meg selv. Innspurtuke.
![]() |
#99 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Rett før kl ni i går tok jeg hang-ups etter å ha sprunget intervall. Etterpå kjørte jeg videre på styrkeprogrammet mitt for rygg. De påfølgende to timene gikk med til dusjing, lage meg mat og se på Game Of Thrones sammen med mannen. Standard mandag, mao.
![]() |
#100 |
Klar
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Så gøy å få et lite innblikk inn i stua til folk på en helt vanlig mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|