Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-14, 22:07   #81
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?

Litt før ni la jeg barn, og satt på en vaskemaskin imens. Nå administrerer jeg en av ungenes fritidsaktiviteter, sitter i styret.

Gammel 19-05-14, 22:08   #82
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Game of throne.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 22:10   #83
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt før klokka ni i kveld, svettet jeg over et eller annet styrkeapparat på et treningssenter.

Nå sitter jeg som et slakt i sofaen.

Gammel 19-05-14, 22:15   #84
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan meddele at jeg etter en times sykkeltur ankom hjemmet som en druknet katt . Nå har jeg dusjet og prøver tørke opp mens jeg hører på regnet. Har besvart jobbmail, sjekket konto og drikker vann.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 22:24   #85
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt før ni satt jeg på kjøkkenet og skravlet med mannen, han baker en haug med kanelboller som skal spises på 1814 forestilling i morgen kveld.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 22:31   #86
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Kl 21 var jeg og gikk tur i finværet her nord

Gammel 19-05-14, 22:36   #87
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvart på ni drev jeg å flyttet sauer ute på jordet, mens mannen la barn.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 22:43   #88
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg installerte programvare og hjalp mellomste med å overføre bilder etc. fra mobil til pc, med våt pusekatt på fanget. Mannen var ute og handlet, eldste jogget, minste var lagt for en stund siden.

Nå, en maskinvask og trommelrunde senere, står sengen snart for tur. Mannen ser på tv, mellomste er visst fortsatt våken og på pc'en, og før nevnte pusekatt er nå enda våtere og vil nok helst finne fanget mitt for å tørke seg. Men helst ikke, tror jeg. Må lakke neglene før jeg legger meg.

Gammel 19-05-14, 23:04   #89
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Litt før ni satt jeg og organiserte fotballting pr. mail. Jeg er lagleder for lagene til ungene og alt skal skje på en gang denne uken. J14 skal være balljenter på Eliteseriekamp i mrg. info kom litt sent fra klubben så det måtte distribueres. I tillegg skal et lag spille kamp onsdag, må fikse kjøreliste og spillere, og et lag kamp torsdag, sende ut mail til spillere. G10 skal arrangere serieturnering for 6 lag onsdag, må organisere kampoppsett, kiosksalg, fikse dommere og sende ut til lag som kommer og egne lag. I tillegg har vi en lunefull bil for tiden så det ble et par telefoner til pappa for hjelp. Så skal jeg til Oslo i utdrikkingslag i helga sammen med søstra mi så vi holder på å planlegge litt tur. Det skjedde mellom halv ni og halv ti Ikke spesielt stille, rolig og romantisk her i gården i kveld.

Gammel 19-05-14, 23:09   #90
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Da var jeg på et venninnebesøk. Ost og kjeks og masse smågodter.

Gammel 19-05-14, 23:18   #91
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde besøk av tre venninner. Så fin måte å kunne fortelle om det på! Jeg har jo aldri venninnebesøk lenger, og så på en mandag, da!

Gammel 19-05-14, 23:19   #92
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Da var jeg på et venninnebesøk. Ost og kjeks og masse smågodter.

Da var du ikke hos meg.

Gammel 19-05-14, 23:20   #93
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på musikkøvelse.

Gammel 19-05-14, 23:44   #94
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg satt klissvåt i en kassebil, på vei til vårt naboland, med flyttelass for pappa og kona. Lastet inn i bilen i tidenes skybrudd, og tørket jakka mi over vifta i bilen, i håp om å unngå å bli syk.

Gammel 20-05-14, 00:05   #95
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Da satt jeg i et SU-møte i den åpne barnehagen vi brukte frem til i høst (og som vi kommer til å begynne å bruke igjen til høsten når minstemor runder året). Hadde tenkt å jogge frem og tilbake, men sliter veldig med bekkenvondt for tiden og hadde meg en joggetur i går så jeg turde rett og slett ikke trigge det mer. Så da vannet jeg blomster og bed da jeg kom hjem i stedet for, siden jeg jo sparte litt tid på å kjøre. Og så spylte jeg gårdsrommet og noen vinduer og dører og fikk satt på et par maskiner med klær og ordnet en del før jeg satte meg ned med kveldsmaten nå. Skal surfe littegrann til før jeg må ordne noe papirarbeid og så blir det en tidlig kveld på meg siden jeg må opp tidlig i morgen (og minstemor holdt koken mer eller mindre hele natta som var slik at jeg fikk masse deilig kvalitetstid med henne fremfor noen sårt tiltrengte timer med søvn så de tenker jeg å ta igjen i natt).

Vanligvis ville jeg ha vært på innebandytrening i 21-tiden på en mandag, men den ble avsluttet for sesongen forrige mandag så det var leit (men praktisk siden jeg uansett ikke kunne ha gått i dag og nødig vil avlyse noe).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 00:15   #96
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da avsluttet jeg akkurat middagen med ungen som nettopp var kommet hjem - måtte visst utnytte første sommerdag så det tok sin tid før hun dukket opp. Og så stakk vi ut og bort til faren og hentet klær, skolesaker og treningsutstyr siden hun flyttet over til meg idag. Litt i seineste laget med alt idag.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 07:36   #97
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Før ni var det stryking av skjorter, og også tid til å dra på trening. Datafri kveld etter det.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 07:50   #98
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

På det tidspunktet lirket jeg hånden ut under nakken på det sovende eldstebarnet, pakket med meg jobben jeg hadde lest mens han sovnet og satte meg til for å jobbe frem til leggetid for meg selv. Innspurtuke.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 08:17   #99
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Rett før kl ni i går tok jeg hang-ups etter å ha sprunget intervall. Etterpå kjørte jeg videre på styrkeprogrammet mitt for rygg. De påfølgende to timene gikk med til dusjing, lage meg mat og se på Game Of Thrones sammen med mannen. Standard mandag, mao.

Gammel 20-05-14, 08:23   #100
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Så gøy å få et lite innblikk inn i stua til folk på en helt vanlig mandag!

Det var lite hverdagsromantikk (ihvertfall som det ble rapportert om), men desto mer trening og orging og koselegging av barn!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.