Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det bare jeg som ser BigBrother?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-14, 17:19   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Bryllupsgreier er bortimot det verste som finnes på tv (og i RL). Jeg er nesten der at jeg heller ser Paradise Hotel enn brudekjoleprogrammer og lignende.

Gammel 02-09-14, 17:23   #82
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men disse menneskene med ødelagt økonomi er jo såpass reflekterte at de innser galskapen og ønsker å få hjelp til å komme seg ut av elendigheten. Man kan jo ikke si det samme om deltakerene på Paradice Hotel og Big Brother.

Jeg ser av og til Luksusfellen, det er ganske lærerikt. Og så liker jeg Hele **putt i land** baker. Og 24 timer på legevakten - det er saker for en gammel sykepleier! Men mine guilty pleasures er Say yes to the dress og Kjolen som sier ja. Sukk

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 17:23   #83
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Bryllupsgreier er bortimot det verste som finnes på tv (og i RL). Jeg er nesten der at jeg heller ser Paradise Hotel enn brudekjoleprogrammer og lignende.

Seriøst?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 17:25   #84
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, egentlig ikke, for jeg takler ikke PH heller. La meg bytte det ut med "se maling tørke".

Gammel 02-09-14, 17:26   #85
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er det som å si, jeg er nesten der at jeg heller svømmer i et basseng med spy enn å spise to kg snørr.
Begge deler er så dårlige at jeg tror rett og slett det ikke er bra å drive å se på sånne ting. Om man nå tenker at noen kulturelle påvirkninger kan være bra, så er dette i motsatt ende av skalaen.

Gammel 02-09-14, 17:37   #86
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Tenk, en dag er det sikkert en av oss som starter tråden "Hjelp, mitt barn skal bære med på BB/PH/:insert annet hjernedødt realityprogrem:". /

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 18:57   #87
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Luksusfellen ser jeg på ja. Og de grusomme hotellignende husene de ender opp med i Extreme Makeover Home Edition, og alt det påtatte sympatiske klisset. Egentlig alle makeover-programmer.

Favoritten en stund var Collin&Justin Home Heist. Mest fordi de feide over et hus og gjorde det fint på en ettermiddag eller to. Sånt man man like.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 19:36   #88
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånne programmer er bortimot det verste jeg vet, jeg takler såvidt reklamene. Hvis noen av ungene mine finner på å melde seg på noe sånt, dør jeg innvendig.

Jeg så første sesongen da, den var faktisk litt kul. Vanlige folk. Nå virker det som en krysning av Paradise Hotel og BB, de finner bare bimboer og hunks og håper de har orgier første kvelden for å få seertall.

Fra radio norge i dag. Punkt 2 skulle vært punkt 1!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_2014-09-02-19-35-27.jpg (33,6 KB, 56 visninger)
Gammel 02-09-14, 19:49   #89
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Altsaa jeg ser alle top model programmene (Norge, Sverige, USA og Tyskland), men det er kanskje ikke like ille. :haaper:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 20:07   #90
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

My Big Gipsy Wedding.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 20:15   #91
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er gærne! Det er 2014! Vi har Netflix! HBO! Nrk.no! Youtube! Vi slipper jo å se sånt!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 20:16   #92
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Tenk, en dag er det sikkert en av oss som starter tråden "Hjelp, mitt barn skal bære med på BB/PH/:insert annet hjernedødt realityprogrem:". /

DA hadde jeg dødd.
Barna mine blir arveløse om de skulle melde seg på noe sånnt gitt.

Gammel 02-09-14, 23:20   #93
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Visste ikke at det gikk fremdeles, jeg. Så nei, jeg ser ikke BB. Vet ikke om BB er så mye verre enn annen realitytv, men slik jeg husker det fra en av de første sesongene, skjedde det ekstremt lite. I 100 dager! Tenker at dersom man skal høre fremmede mennesker snakke sammen over så lang tid, ville det vært en fordel om det i det minste var smarte mennesker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 23:25   #94
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herre, har funnet ett grådig tragisk program til.
Og enkel som jeg er, blir jeg sittende å se på.

"På fylla i Sunny beach"

Altså, HALLO

To kamerater som jobber der nede. Skulle shave seg, ene kameraten hadde ingenting å shave seg med, så han måtte da låne han andre kameraten sin maskin. Men han skulle da shave seg først, og han gjorde da det. NEDENTIL. For så å gi den til kameraten som LUKTER på den, før han bruker den i ansiktet.

Altså, HALLOOOOOO, hvor finner de alle disse folkene.
Jeg kan bare ikke forstå det.

Gammel 02-09-14, 23:32   #95
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser ikke BB, men min guilty pleasure har i lange tider vært "Geordie Shore" på MTV. Det er så trash som man kan få det og jeg ler meg av og til fillete av de som er med der. Det er virkelig vanskelig å kommunisere og manøvrere i kjærlighetsliv, sjalusi, banale misforståelser osv. når man er drita full hele tiden . Man må ta det for det det er da. Søppel uten noen annen mening enn å la seeren koble helt ut, for det er ikke mye tankevirksomhet som surrer rundt i topplokket når man ser på slike programmer.

"Pinlige sykdommer" er forresten det eneste lege/sykdomsprogrammet Rochermannen ser på. Sikkert fordi det kommer nærmest en dag med poliklinisk arbeid, tenker jeg. Jeg får fnatt av væskende utsett på penishodet og en vagina full av kjønnsvorter o.l. så jeg styrer helst unna .

Gammel 02-09-14, 23:39   #96
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg ser ikke BB, men min guilty pleasure har i lange tider vært "Geordie Shore" på MTV. Det er så trash som man kan få det og jeg ler meg av og til fillete av de som er med der. Det er virkelig vanskelig å kommunisere og manøvrere i kjærlighetsliv, sjalusi, banale misforståelser osv. når man er drita full hele tiden . Man må ta det for det det er da. Søppel uten noen annen mening enn å la seeren koble helt ut, for det er ikke mye tankevirksomhet som surrer rundt i topplokket når man ser på slike programmer.

"Pinlige sykdommer" er forresten det eneste lege/sykdomsprogrammet Rochermannen ser på. Sikkert fordi det kommer nærmest en dag med poliklinisk arbeid, tenker jeg. Jeg får fnatt av væskende utsett på penishodet og en vagina full av kjønnsvorter o.l. så jeg styrer helst unna .

Det er faktisk noe med det.

Gammel 03-09-14, 23:00   #97
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Nope, det var en senere sesong og ekskjæresten er kjent fra annen reality-tv. Nå kan du bare spekulere videre...

Da er jeg lost for ikke så jeg de senere sesongene, og generelt ser jeg veldig lite reality-TV.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-14, 23:18   #98
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Pinlige sykdommer er fast innslag de gangene vi slår på TVen på rolige nattevakter når jeg jobber med venninnekollegaen min (som regel mens vi spiser ). Ellers er jeg svak for fødeprogrammer, men liker ikke de fra USA, for der er så ulikt mine egne referanser, men det ble mest til at jeg så det da jeg lå høygravid på sofaen på ettermiddagene i fjor etter å ha løpt etter 3-åringen hele dagen.

Jeg husker vi brukte å møtes en hel gjeng og se Big Brother den første sesongen det gikk. Jeg så det de kveldene vi møttes, men ikke utenom, og var sånn halvveis engasjert. Har aldri greid å interessere meg for mye for reality-TV, men ble litt sjokkert da jeg så at det hadde startet opp igjen (lå og halvsov på sofaen da det var det eneste jeg dugde til på det tidspunktet) så jeg kikket på det mens de inviterte inn noen av deltakerne,, og kjente at det aldeles ikke er noe jeg kommer til å følge med på (men ganske rart å se hvilke personer som faktisk kan tenke seg å være med på noe slikt).

Åh, jo! Great Designs brukte jeg å se klokka 11 sharp da tvillingene var babyer for det var akkurat da jeg brukte å sette meg i sofaen for å amme dem (og jeg liker jo å se ukonvensjonell arkitektur og interiør). Og Luksusfellen er kjekk å se på da jeg liker å samle opp sparetips (men får vondt i magen av dem som er med og hva de har havnet oppi).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 00:23   #99
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

24 timer på legevakten, jepp - kan aldri få nok, men må være ekte saker.
Masterchef australia, My kitchen rules(austrlia), hells kitchen usa, Masterchef usa....hm, en rød tråd her tro? Alle disse, jepp.
Og ja, jeg kan også finne på å glane på "say yes to the dress".
Men så stopper det. Eller jeg ser 71 grader nord - det er det eneste jeg "må" ha med meg, resten er når jeg har tid/lyst/ramler over - eller ikke masterchef australia da og kanskje ikke my kitchen rules heller, må jo sees i rekkefølge og har man førts startet...Hm, ikke så veldig hekta men BB, neitakk.

Gammel 04-09-14, 00:51   #100
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan rekker dere å se så mye på TV? Ser dere TV hver dag?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.