|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?
Det var mora som hadde det på, ikke ungen, altså.
![]() |
#82 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg hadde ikke vist meg i bare ullundertøy og hadde stusset om jeg så voksne gå ute i bare dette eller tok i mot besøk kledt i bare ullundertøy. Om barn vil gå rundt i bare strømpebukse bryr jeg meg ikke om selv om mine ikke har gjort det siden de var bittesmå babyer.
![]() |
#83 |
I mål
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Når jeg har vært på tur i helgen med ullundertøy, går jeg gjerne i det resten av dagen inne, i alle fall i vinterhalvåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ah, jeg trodde du mente ungen.
![]() |
#85 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Men jeg synes virkelig ikke ullongs og trøye er undertøy i den forstand! Jeg har jo truse og bh under! Hva er forskjellen på å ha på ullongs og treningstights?
![]() |
![]() |
#87 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Ja, jeg vet det heter ullundertøy, men har du virkelig ikke truse under? Da er jeg kanskje mer skeptisk til folk i ullongs.
![]() |
![]() |
#88 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ingen. Man har jo undertøy under ullundetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Fortynnet
|
Har truse. Går likevel ikke rundt i longs eller strømpebukse uten noe utenpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Det kommer helt an på besøket, men ellers synes jeg det er helt innafor å være iført ullundertøy hvis noen plutselig skulle dukke opp. Men nå går jeg i posten og søpla i pysjbukse da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Ullundertøy er for meg en tynn genser og en tights, og går for meg under samme kategori som treningsgenser/treningstights. Ergo helt greit å ha på hjemme, og med jakke over hadde jeg kunnet dratt ut i det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg hadde ikke tenkt over det om noen hadde åpnet døren i ullundertøy, jeg hadde garantert ikke lagt merke til det og kunne fint gjort det selv. Særlig med huset fullt av egne og andres barn. Vi har nesten alltid besøk av nabobarn, foreldrene deres er ofte innom og jeg har bestemt meg for å være veldig avslappet i forhold til det. Det er mitt hjem og jeg må kunne slappe av selv med masse besøk og dermed også mange hente-/bringeskravlinger i døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg kunne fint åpnet døren i ulltøy - det kaller nemlig jeg det, ikke ullundertøy. Jeg kunne løpt på butikken også. F.eks hvis jeg har gått på ski, er på vei hjem og har vrengt av meg skibuksa. Da har jeg null problem med å løpe inn på butikken i ullongs altså, etc. Er det vinter og kaldt og lørdag er jeg rimelig sikker på at barna og barnas venner fort kunne sett meg tasse rundt i ulltrøye og longs.
![]() |
#94 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg har gått på butikken i pysjbukse jeg. Riktignok på vinteren, med digre vinterstøvletter og dunkåpe, og gjerne en bukse av sorten ikke helt åpenbart pysj (ikke sånn sating med regnbuer på og sånn ...
![]() |
#96 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg åpner glatt døren i ullundertøy, og kler ikke på meg mer om det er unger eller noen få utvalgte naboer på besøk. Kommer det noen jeg ikke kjenner godt kler jeg på meg bukse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
www.bomulls.no
|
Jeg tasser rundt hjemme uansett hva jeg har på meg. Jeg tasser og tusler og labber rundt på jobb også. Når jeg virkelig går er jeg vel helst utendørs. Men jeg sier gjerne at jeg har vært på labbetur etc. da også.
![]() |
#98 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Siden jeg er en som sjelden tasser tusler, men svosjer og fyker, så bruker jeg nesten aldri ullstillongs som eneste plagg inne. Jeg bruker gjerne langermet ulltrøye i kombinasjon med bukser eller skjørt og strømpebukse, men hele undertøyssettet er enten lørdag/søndag morgen med kaffekopp foran peisen før jeg skal ta på hagetøy, regntøy eller turtøy, eller med kaffekopp foran peisen etter at jeg har tatt av meg det nevnte tøyet.
![]() |
#99 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg skifter alltid med det samme jeg kommer inn døra hjemme, som regel til kosebukse, men om vinteren ofte til super- eller ullundertøy. Det betyr at jeg ikke har tenkt meg utafor døra noe mer den dagen, så da går jeg over i hjemmemodus, som omfatter tassing, tusling, noen ganger sjokking (med crocs) og en god del sukk og stønn hver gang jeg skal ned i og opp fra sofaen. :bedagelig anlagt: Hadde det ringt på døra, hadde åpnet uansett antrekk. Men det ringer på hos oss sånn cirka én gang hvert fjerde skuddår, så det er sjelden noe problem.
![]() |
#100 |
Personlig pessimist
|
Jeg tasser og tusler inne alltid, uavhengig av hva jeg har på meg. Det er stort sett det jeg gjør.
![]() |
![]() |
|
|