|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color Line
Jeg hverken trener eller spa'er, men spiser gjerne à la carte, shopper makeup, drikker vin og sover. 😄
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineSå dumt at maten ikke var noe særlig. Vi spiste pizza, tapas og buffet ombord og alt det var bra. Altså ikke sånn i verdensklasse-pizza, men sammenlignet med pizza til tilsvarende pris i land var det bra. Tapasen var også bra. Buffeten hadde godt utvalg og jeg kan ikke huske noe negativt med den. Prismessig var den også ok med tanke på hva som var inkludert av mat og drikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineÅh, så glad jeg er for at dere likte bakeriet! Hadde de fine julesjokolader?
![]() |
#84 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineVi dro med Magic, der har de ikke tapas (visstnok den eneste forskjellen mellom de to båtene). Buffeten var for dyr for oss. 299 per pers for voksne og halv pris for barn. Vel, hadde vi reist uten tolvåringen, hadde vi kanskje valgt det, men siden han er så sær i matveien, tok vi ikke risken på å måtte betale 150 kroner for et par rundstykker med smør.
![]() |
#85 |
Textrovert
|
Jeg fikk ikke studert dem så nøye, for mann og barn var plutselig ut døra da jeg ville titte i disken da vi skulle dra. Men det bugnet i alle hyller og disker med masse lekkert.
![]() |
#86 |
Glamorøs
|
Den er ikke verdt det når dere bare er voksne heller, spør du meg. hvorfor bruker slike båter det samme krydderet i all maten? Alt smaker kjipt av tørka dill eller noe.
![]() |
#87 |
Textrovert
|
Jeg fant en god vin i pizzarestaturanten, men i Observation Lounge var det de hadde på glass kjipe greier. Ellers holdt jeg meg til alkoholfritt øl, siden jeg ikke torde å blande alkohol og reisesyketabletter.
![]() |
#88 |
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineVi hadde lunsjbuffet og den var ikke så dyr, men det ble som en middag for oss. Det var egen liten barnebuffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineMannen min sa i alle fall at han var mye mer fornøyd med både maten, underholdningen og servicen på DFDS som han reiste med for et par uker siden.
![]() |
#90 |
|
Jeg har nok manglende smaksløker for sånt. Laks, roastbeef, røkt hai, reker, eggerøre, biff, og andre ting jeg spiste var ikke krydret på noe spesiell måte tror jeg? I hvert fall ikke dillsmak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
Jeg har bare spist på dfds en gang og det var helt ok det også. Underholdningen var mer blodharry enn det vi opplevde hos color, men show varierer veldig tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineJeg er heller ikke noen feinschmecker, så jeg hadde sikkert likt buffeten. Vi mistet dessuten litt lysten til å gå dit, da vi ikke fant noe info om priser i buffeten eller hvor den lå, så vi spurte i resepsjonen. Da fikk vi bare til svar "jeg trooooor prisene står utenfor restauranten". Jaha, det var kunderservicen sin, det.
![]() |
#93 |
Textrovert
|
Jeg så det hadde vært noe svensktoppgreier forrige helg. Grøss og gru.
![]() |
#95 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rart hvor forskjellig man kan oppleve noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineLønner det seg å være medlem av Color Club? Får man billige turer å rabatter om bord? Ser det koster 160,- pr år |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
Det kommer litt an på hva slags billett du kjøper, om du skal reise flere ganger og hvor mye du har tenkt å handle ombord og om du skal handle noen av spesialtilbudene. I mange tilfeller lønner seg selv om du bare reiser en tur i året, men ikke alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi reiser en del til Danmark, og for oss lønner deg seg veldig. Ikke på sommeren, men høst/vinter/vår sparer vi mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Tøff
|
![]() Sv: Ting du ønsket noen hadde fortalt deg om Color LineJeg drar denne i gang igjen. Mannen og jeg skal ut og duppe med Fantasy neste helg, drar fredag, ankommer Kiel lørdag og Oslo søndag. Shopping er ikke vår greie, vi vil heller spise mat i Kiel. Kan du dele navn og plassering på bakeri/konditori med morsom mat? Tallulah eller Divine? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|