|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?AN621C0KC-P11@12.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?Er bare litt usikker på hvilket tilbehør jeg skal bruke. Har brukt perler tidligere, men kanskje fancy smykker av sølv vil fungere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?Ikke har jeg giftering og gull er ikke så fint på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?Kjempefin kjole, Fuja!
![]() |
#87 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?På Frk Wickstrøm på Heimdal har de denne kjolen fra merket Kaffe. Den ser fin ut synes jeg? Ok pris, og jeg liker utrigningen og draperingen på magen.
![]() |
#90 |
kamerat
|
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?Akkurat den kjolen prøvde jeg i går (på BYoung), jeg kan ikke få sagt hvor feil den var til min fasong (trolig feil til alle timeglassaktige personer).
![]() |
#92 |
kamerat
|
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?Det kan hende. På meg drepte den midjen fullstendig, og uten midje er ikke figuren min noe særlig stas.
![]() |
#93 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?Fin farge på Kaffe kjolen men en slik drapering er finere med type båthalsutringning istedet for v-hals. Mye mer forlengende for oss som er kort i overkroppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?Jeg kjøpte meg kjole i går! (Og smykke, armbånd, clutch og bling-blingsko).
![]() |
|
|