Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-14, 13:23   #81
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julebordkjolejakt - hva vil jeg ha?

AN621C0KC-P11@12.jpg
Denne vurderer jeg.
Det er ikke så veldig stivt julebord, bare ut å spise på en helt grei restaurant.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-14, 13:31   #82
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Prøver meg igjen

Ingen grunn til at du ikke kan bruke den, vel?
Flott kjole!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-14, 14:39   #83
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Er bare litt usikker på hvilket tilbehør jeg skal bruke. Har brukt perler tidligere, men kanskje fancy smykker av sølv vil fungere?

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-14, 14:40   #84
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke hjelpe. Jeg løser eventuelle smykkedilemmaer ved aldri å bruke andre smykker enn giftering og små gulløredobber.

Gammel 09-11-14, 15:24   #85
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Ikke har jeg giftering og gull er ikke så fint på meg.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-14, 20:15   #86
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin kjole, Fuja!

Jeg kan heller ikke hjelpe særlig med smykkeproblematikk; jeg bruker omtrent aldri noe annet enn ikkehengende øredobber, men de er gjerne litt iøynefallende. Utrigningen på kjolen er imidlertid så flott i seg selv at jeg synes halssmykke er overflødig.

Gammel 11-11-14, 12:20   #87
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Frk Wickstrøm på Heimdal har de denne kjolen fra merket Kaffe. Den ser fin ut synes jeg? Ok pris, og jeg liker utrigningen og draperingen på magen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjolerød.jpg (23,7 KB, 54 visninger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 12:21   #88
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

På Frk Wickstrøm på Heimdal har de denne kjolen fra merket Kaffe. Den ser fin ut synes jeg? Ok pris, og jeg liker utrigningen og draperingen på magen.

Den var fin, Nessie!

Gammel 11-11-14, 12:22   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Den var fin, Nessie!

Så den på Instragram i går, så tok et bilde til deg

Gammel 11-11-14, 12:25   #90
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat den kjolen prøvde jeg i går (på BYoung), jeg kan ikke få sagt hvor feil den var til min fasong (trolig feil til alle timeglassaktige personer).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 12:26   #91
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg er ikke spesielt timeglassete av meg (cottage cheesen har tatt puppene mine), så kanskje det er verdt et forsøk.

Gammel 11-11-14, 12:31   #92
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan hende. På meg drepte den midjen fullstendig, og uten midje er ikke figuren min noe særlig stas.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 12:38   #93
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Fin farge på Kaffe kjolen men en slik drapering er finere med type båthalsutringning istedet for v-hals. Mye mer forlengende for oss som er kort i overkroppen.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 13:33   #94
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg kjole i går! (Og smykke, armbånd, clutch og bling-blingsko).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 13:37   #95
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Så det på IG, Karamell, stillig! Veldig fin farge!

Gammel 11-11-14, 15:03   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Skoene var jo very nice!

Gammel 11-11-14, 17:04   #97
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driver til stadighet og leser julebordandakt når denne tråden dukker opp.

Gammel 11-11-14, 17:29   #98
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Ene julebordet vårt er avlyst og det andre kan jeg ikke på, så hva slags grunn må jeg nå lage meg for å ut og prøve fine kjoler?!

Gammel 11-11-14, 17:30   #99
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig. Så mange fine kjoler, så mye cottage cheese, og så få julebord.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 17:32   #100
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg må kjøpe kjole(r) likevel og heller bruke en halv formue på å gå ut og spise julemiddager med venner.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.