|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?
Sant. Her koster det over 500 kr bare for billettene for oss. Altså uten noe som helst mat og drikke. Til nå har vi kjøpt i kiosken, men no more. Jeg tar med alt hjemmefra neste gang.
Hæ, hva slags bygdekino er det? Heldige dere, her koster det minst 75 kroner per person med brus og popcorn, om det ikke er enda mer.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?I mørket er alle katter grå liksom.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Vi har med brus og godteri fra Kiwi. Kjøper av og til popcorn på kino, men det er ikke noe vi må ha. Er veldig dyrt på vår kino, så blir fort 250-300 kr om alt hadde vært kjøpt der. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Akkurat slik er det. Jeg popper rett før vi skal dra, så vårt er vel mer nypoppet enn kinoen sitt oppvarmede, seige greier.
Jeg vil påstå at mitt mikropopcorn medbragt i 5 ziploc-poser produserer mindre søppel enn de store pappbegrene fra kinokiosken hvertfall. Og jeg kaster selvfølgelig alltid min egen søppel. Jeg er jammen så gnien/miljøvennlig at jeg tar med panten hjem også jeg, istedenfor å kaste det i søppelkassa som jeg ser mange gjør.
DET må da være ekstremt billig, her får man 2 menyer til den prisen. Dvs. 2 brus og 2 popcornbeger.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Vi har ofte med medbragt av ulik slag. Men popcorn har vi aldri hatt med. Hvorfor vet jeg egentlig ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Er popcorn og brus noe som er "må" tilbehør på kino? Det høres nesten sånn ut på enkelte svar i denne tråden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Jeg tenker som Guava at er man ofte på kino, ser jeg ikke at popcorn og godteri er noe must akkurat. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Nei, jeg prøver også å lære ungene at de ikke alltid må stappe i seg noe når de er på kino (eller ser film hjemme) men de har en far som motarbeider meg på det punktet.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Vi har aldri poppet popcorn og tatt med. Men vi har som regel med drikke og snop selv, når vi drar på kino med kidsa. Å handle på kiosken for 6 stk blir helt crazy dyrt
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Jepp. Vi var på kino i går, hele familien. Fire billetter til barnefilm i 2D, to popcorn og to brus: 550 kr.
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ja! Jeg ga bort gavekort på to kinobilletter og to brus+popcorn i julegave, kr 400,-.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Jepp. Og fort en femtilapp til hvis man skal ha knott og en liten sjokolade.
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Minst. En ørliten pose Toffin kostet 36 kr, så jeg.
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?590 kroner kiloen koster kinopopcornet i Oslo. I 2012. Og nei, de har ikke satt ned prisene siden den gang. http://www.osloby.no/nyheter/Popcorn...k-7027515.html
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Det er forresten uhyre sjelden jeg ser folk med medbrakt på kino. Jeg tenker det må være helt greit, men jeg irriterte meg den gangen det satt noen på raden foran oss med knitrende chipsposer...
|
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Medbragt er ganske vanlig, men ikke popcorn tror jeg. Men å stikke på rema etter brus og smågodt er ikke veldig uvanlig selv om folk åpenbart bruker kiosken med tanke på hvor mye kø som er der.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Jeg tenker at det må jo bli mindre søl fra popkornet man har med seg, enn fra de der pappbøttene som velter for et godt ord. Jeg sitter på nåler de gangene vi har kjøpt popkorn på kinoen, fordi det er ganske mange par bein som potensielt kan spenne ned bøtta som jeg må passe på så at vi tar med oss eget popkorn er vinn-vinn for både rengjøringspersonalet og oss |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?Innafor! |
|