|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg var utplassert på dyreklinikken i arbeidsuka i åttende tror jeg det var.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg var skoleassistent i en førsteklasse med svært mange fremmedspråklige barn. Fant oppsummetingen min for ikke så lenge siden. Der hadde jeg skrevet (selvskryt følger) innmari reflektert om hvordan det påvirket klassemiljø og læringssituasjon når over halve klassen hadde annet morsmål enn norsk og flere måtte forklares begrepet "sol" mmfør undervisningen kunne fortsette. Jeg fastslo at lærer ikke var min yrkesvei
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg jobbet i en gavebutikk. Jeg tørket støv i hyller og ryddet på lageret.
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg var på Jens Evensen på Tveita senter. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg var på postrommet til hovedkontoret til en stor bank – jeg fikk betjene postsorteringsmaskinen og gå runder med internpost. Synes å huske at jeg var svært sosialt ubekvem, men jeg fikk nå tynt meg selv til å gjennomføre.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg jobbet i platebutikk. Det var gøy. Fikk en CD som lønn.
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg skulle bli sykepleier, så jeg fikk meg en uke på sykehjem. Det var greit. Jeg vasket folk og dekket bord og gikk i hvit frakk.
|
|
|
|
#12 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Vi hadde arbeidsuke i 9.klasse, i 1984. :knirk: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg var ei uke på "seksåsskolen", en slags frivillig førskole/sfo ting for seksåringer året før disse begynte rett i 2. klasse, altså siste år det ikke var skole for seksåringer.
|
|
|
#14 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg jobbet en uke på cd/platebutikken på Strømmen storsenter. Elsket det, og fikk noen plater som "lønn".
|
|
|
#15 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jobbet en uke på et reisebyrå, fikk bo på hybelen til kusinen min i byen og husker best at vi spiste chili con carne. Selve jobben var dørgende kjedelig, jeg ble satt til arkivarbeid og snakket vel knapt med en sjel.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg jobbet i en stall, og det var veldig stas |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Peppy!
|
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg jobbet på et bakeri/kafe, og likte det godt. Det var veldig gøy å smøre horn med ost og skinke, og så solgte vi verdens beste kakao. Jeg lærte mye om gamle damer, som kunne kjefte for alt mulig. For mye kaffe i koppen ("hvordan skal jeg klare å bære uten å skvulpe, hæææ?"), og for lite kaffe i koppen ("til den prisen bør jeg få full kopp!"). Og så var det vanvittig mye vanskeligere å få fin snurr på softisen enn man skulle tro. |
|
|
|
![]() |
|
|