|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Stort skrivebord i mørkt tre med penneholder i skinn. Chesterfield ørelappstol. Grønn lampe med glasskjerm. Persiske tepper. Bokhyller helt til taket. Byster av kjente forfattere. Globus. Biljardbord. Karaffel med whisky. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?
Sett mye Poirot?
![]() |
#83 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Vi skal ogsaa innrede bibliotek, saa jeg fölger med. Vi har innebygde bokhyller, en skinnstol og et lite bord som skal dit, og i tillegg skal mannen min ha sine tre gitarer der og et musikkanlegg og kanskje TV, men trenger nok en eller annen ekstra sittelösning i tillegg til den ene stolen. Ogsaa tenker vi paa aa ha en vegg (som kun sees inne fra biblioteket) med kult musikkinspirert tapet, men jeg maa se hvordan det blir etter at vi har faatt böker paa plass. Mulig det blir for "urolig" i og med at bokveggen ogsaa er fargesprakende |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Epikur
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Seriøst innslag for meg, for en gangs skyld:
![]() |
#85 |
Epikur
|
![]() |
#86 |
Epikur
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Vi skal ha TV-stuen oppe som bibliotek/arbeidsrom/gjesterom.
![]() |
#87 |
kamerat
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Å, det nederste der var kjempefint! Sånn vil jeg ha!
![]() |
#88 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg har en plan. En omforent plan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mitt kontorbibliotek har hyller omtrent i denne fargen, uten dører. Her har jeg egentlig ikke leseplass, da bruker jeg stresslessen på stua. En gang, kanskje, innser jeg vel at alt jeg gidder lese finner jeg på Reader og Kindle, men det er nå deilig med støvete bøker å bla i også. Veggene er i en lys gammelrosavariant og kontorpulten kan hevesenkes. Jeg tilbringer en god del tid her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Introvert optimist
|
Du skulle ha fått den sendt med snail-mail. Det kan ta votter og vinter, men det spiller jo ingen rolle. Du burde dra tilbake og kjøpe den.
![]() |
#92 |
Glamorøs
|
Ja, det er jo bare 15 år siden så de har den sikkert fremdeles. Og etter at vi prøvde å stappe alt vi eier av overflødige møbler inni boden i går uten hell så tror jeg at jeg blir skilt om jeg kjøper den.
![]() |
#93 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?De skjønte jo at den skulle til deg, må vite! Det er klart den venter på deg.
![]() |
#94 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Forslag til stol til Cuya: Ørelappstolen de har på Bohus. Den heter Pola og har skammel man kan kjøpe til. Jeg har nylig kjøpt den i petrol. Om du vil prøvesitte andre stedere enn Bohus har Sirkus shopping den rundt om kring i bygget i ulike farger.
![]() |
#96 |
Mother of Dragons
|
Det høres veldig bra ut! Siden vi nå har blitt interessert i interiør på våre gamle dager, kunne vi ikke få se før og etter bilder?
![]() |
#97 |
etterpåklokest
|
Det skal vi kunne ordne, vi Bonytt-damene må jo inspirere hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Introvert optimist
|
Hun må finne et sted å gjøre av de andre før hun kan trekke seg tilbake til biblioteket.
![]() |
|
|