|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Epikur
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg synes det er umoralsk å lure kosttilskudd i voksne mennesker, og unngår det helt eller delvis ved å gi min sjels elskede skikkelig næringsrik og sunn mat. Det har gått bra med oss.
![]() |
#82 |
kamerat
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Nei, det kan det umulig være, for JEG lo jo høyt av det! Og av mye annet i denne tråden.
![]() |
#83 |
flisespikker
|
Jeg også. Og da er det hvertfall ikke dårlig humor.
![]() |
#84 |
Trist
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Det er godt mulig at det var den historien (som jeg faktisk syntes var ganske morsom) som fikk meg til å se hvilke muligheter man har hvis man er en liten luring |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Jeg og, så nå er vi tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?:Prøver iherdig å spore tilbake:
![]() |
#88 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Hvis noen hadde lurt i meg noe, så ville jeg automatisk lurt på om det var mer vedkomne var i stand til. Syntes det er en liten "brist" i personlighet ang hva som er respektabelt å gjøre mot andre mennesker, selv om det bare er snakk om en fillesak som vitaminter. Lureri er lureri. Er prisippet jeg ville tiltet på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Sperret
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Hvis man tilbyr sin mann en smoothies man har laget til seg selv -fordi blikket hans sier at han gjerne vil smake på godsakene som du har hatt tre Solaray Spektro-kapsler oppi, og to spiseskjeer Udo`s, ja, hva kan man gjøre? Ikke gidder jeg å forklare ham om alle ingrediense i smoothien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Min mann er skremmende lik Polyanna sin, og min skulle ha tatt mer vitaminer. MEN hvis han ikke ser det selv at hun burde ta det synes jeg poenget er borte, og det hadde aldri slått meg å bruke energi på å lure i han vitaminer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Trist
![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Dette har ingenting med kosttilskudd å gjøre, men det handler om prinsippet i å lure i noen andre noe de ikke vil ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Mother of Dragons
|
Huh?
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?Jeg kunne aldri lurt noe som helst i maten til voksne mennesker. Nå er jeg omgitt av oppegående mennesker som fint greier å ta avgjørelsen om de vil putte i seg kosttilskudd eller ikke selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Pauset
Hvor: In Town!
Dette er vel ikke det samme som å gi noen noe de ettertrykkelig har sagt de ikke vil ha.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Sperret
Hvor: Down by the water
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Trist
![]() |
Det er så mange som ettertrykkelig har sagt at de prinsippielt er i mot å lure i andre mennesker noe annet enn de vil ha, så jeg ble nysgjerrig på om de var like prinsippfaste i den settingen med alkisene også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Ustabil
|
Selvsagt er det stor forskjell på å lure I noen noe, og det å lure dem FRA noe. Derfor er det selvsagt mye "riktigere" at man lurer noen fra å drikke øl, når de allerede har fått alt for mye, enn å lure i noen noe som de ettertrykkelig har sagt nei til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
flisespikker
|
Jeg synes det er ganske stor forskjell på å lure noen til å innta noe de ikke vil ha, og å lure dem fra å innta noe de vil ha som ikke er bra for dem. Men det kan virke som om vi har forskjellig syn der. Synes du for eksempel det er prinsipielt det samme å putte dop i drinken til noen uten at de vet/ønsker det, og å gi dem en alkoholfri drink når de ba om en med alkohol?
![]() |
#99 |
Ustabil
|
Hermegås... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Prettiest mess ever seen
|
Hm. Her er vi litt forskjellige, ser jeg. Jeg synes det var ganske tragisk, egentlig.
![]() |
|
|