|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjenJa, det vil han helt sikkert, men jeg tror også han genuint mener seg forulempet og krenket. Jeg tror han er en av de der kontinuerlig forulempede typene som virkelig blir genuint opprørt av at ting ikke er optimalisert til deres behag hele tiden.
![]() |
#85 |
Glamorøs
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjen
Ja, det tror jeg også. Han er en skikkelig sutrer.
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjenVar vel noe om at det eneste givende for han var nasjonalsosialistiske venner eller ektefelle. Så han mener at han må få lov til å ha det, og få starte parti.
![]() |
![]() |
#87 |
Personlig pessimist
|
Det tror jeg også. Det er jo utvilsomt komisk, men samtidig skremmende og fascinerende med et innblikk i det som helt klart er et forstyrret sinn. Han har helt klart et oppmerksomhetsbehov, men jeg tror også at disse ubehagene oppleves som reelle for ham, og at det provoserer ham å ikke føle han blir tatt på alvor. Jeg er enig med Anders Giæver: Breivik er utvilsomt skadet, men det var han før soningen startet.
![]() |
![]() |
#88 |
Personlig pessimist
|
Jeg tror aldri han hadde stilt opp i noe der han kan tape. Jeg tror hele livet han har unngått ting som tydeliggjør at han er svakere enn andre. Det er derfor han ikke har fullført noen skolegang, for det er langt mer behagelig for ham å innbille seg at han selvsagt hadde gått ut med beste karakterer.
![]() |
![]() |
#89 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjenMen man kjenner jo igjen denne forurettetheten også fra "kommentarfeltene". Disse hvite, heteroseksuelle mennene i verdens rikeste land, som oppriktig mener at de har blitt grovt forfordelt.
![]() |
#90 |
|
Og når det kom til studiene i fengselet også, så var det jo isolasjonen sin skyld at han ikke fikk gode karakterer. Og da sluttet han.
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjenOg han er jo også veldig forutrettet for at han ikke får internett.
![]() |
![]() |
#92 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Og det kan jo skremme vannet av en stakkar.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Glamorøs
|
Jepp. Og de er det både farlig og idiotisk at Fjordman får penger fra Fritt Ord og blir omtalt av Elin Ørjasæther som "interessant og spennende". Han er jo nøyaktig samme ulla. Det skaper en illusjon om at de ikke blir hørt, når de i aller høyeste grad blir både pjusket med, hørt og hensyntatt.
![]() |
#94 |
~~~~~~~
|
Kjell Alrich Schumann (Nokas Ranet), fikk en dom på 16 år med forvaring.
![]() |
#95 |
Glamorøs
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjenJeg googlet og fant ett eksempel på noen som har sittet mer enn 21 år sammenhengende, og det var fordi han drepte en fengselsbetjent mens han allerede satt inne for et annet mord. Artikkelen var fra 2007, og jeg kan ikke se om han har fått innvilget prøveløslatelse etter det.
![]() |
#96 |
|
Man KAN jo bare ikke slippe ut han om 5 år. Jeg nekter å tro at det blir aktuelt. Men vi får helt sikkert en ny runde med rettsak.
![]() |
![]() |
#97 |
|
Ja, og derfor kommer vi vel til å få mange runder med rettsaker. For jeg tror ikke den mannen der kommer til å gi seg med det første.
![]() |
![]() |
#98 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjenMed hans manglende grad av selvinnsikt, så tviler jeg på at han vil bli prøveløslatt noen gang. Han evner jo ikke refleksjon i det hele tatt. Men han kommer til å stevne staten for alt han kommer på, så dette blir neppe den siste rettssaken mens han soner.
Sist redigert av Niobe : 16-03-16 kl 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Sv: ABBs soningsforhold - igjenJeg må si jeg er imponert over tålmodigheten til dommeren.
![]() |
![]() |
#100 |
|
Ah, ekteskapsklagene hadde allerede kommet gitt.
![]() |
![]() |
|
|