|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet? | |||
| Ja! |
|
111 | 53,62% |
| Nei! |
|
77 | 37,20% |
| Har ikke vært i Norge |
|
13 | 6,28% |
| Solkrem |
|
6 | 2,90% |
| Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Tja. Vi var to uker i søreuropa med varmebølge, så jeg føler jeg har fått en grei dose sol og varme. Men jeg syns man bør kunne gå med bare legger mesteparten av juli og august, og siden det er dager jeg har vært nødt til å bruke strømpebukse så skulle jeg personlig sett at det var varmere. Vi har vært nødt itl å fyre i ovnen på hytta, og kveldsmaten har bestått av kakao og varme ostesmørbrød mer enn en kveld.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Absolutt misfornøyd med Sommer her i nord. Jeg har hatt bikini og shorts på meg to ganger hver, og da har det ikke vært snakk om hele dagen. Vi har hatt 20 grader to ganger i sommer, ellers har gradestokken stort sett ligget på 10. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Er ikkje så nøgd med sommaren i år. Det har vert for kaldt og lite sol. Og ustabilt. Eg forventer ikkje at me skulle få ein slik sommar som i fjor, men at temperaturen kunne lagt på 18-20 grader hadde vert fint. (I dag er det 13) Slik som det ser ut no, så blir det ikkje eit einaste eple i år. Treet har kun småkart og har allereie begynt å kaste alt lauvet og "eplene" Biene har heller ikkje fått henta inn så mykje som dei kunne, og me har måtta fora dei ein del ekstra i løpet av sommaren. Så nei, eg likar ikkje heilt denne sommaren.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi bor i Oslo. Vi har vært flinke til å utnytte de fine dagene til finværsaktiviteter, så da er det ikke like krise om det er kjipere vær en del andre dager.
|
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg synes østlandssommeren har vært fin, med mye sol. Temperaturene har imidlertid ikke vært gode nok til at det har blitt noe særlig bading siden tidlig i juli. Vanntemp på 17-18 i indre Oslofjord i månedsskiftet juli/august, er temmelig stusselig.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi hadde svømmekonkurranse med 35 barn fra 2-18 år her på lørdag, så det går helt fint!
|
|
|
#7 |
|
Make it count!
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi har sittet med ullgenser når vi har tatt middagen på stranda i det siste. Dresskoden var egentlig bikini.
|
|
|
#8 |
|
Make it count!
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Men jeg innrømmer at minnet om den fantastiske badesommeren i fjor nok ikke har sluppet taket. Badetempen skulle likevel vært mer enn 17 nå, altså. Dette er mot normalt.
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg er stort sett ganske fornøyd, men har vært heldig med hvor jeg har oppholdt meg i de 4 ukene med ferie jeg har bak meg.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg er ikke misfornøyd. Vi har feriert i Norge. Har brukt regntøy lite, og hatt en god del soldager. Ikke nok til badetemp for de fleste i familien, men nok til at vi har brukt shortsen mye. Så igrunnen ganske så fornøyd med årets sommer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nja, jeg er glad i varme men det har vært helt greit i år siden vi har vært på bilferie i Tyskland og Danmark. Det har blåst, har hatt på shorts men jeg har hatt fleecejakke også, da har det gått greit. Har hatt på solkrem en dag. INgen av vi voksne har badet på ferien og jeg har ikke hatt på bikini.
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
17 er normalt. Her er det 12. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Når man bortpå sørvestlandet har man ikke de største forventningene til sommeren, men i år har det allikevel vært ekstra ille |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Vi bor i Norge ja, men det har faktisk vært den kaldeste sommeren på nærmere 100 år, og jeg synes synd på blant annet bærbønder som har fått ødelagt avlinger osv. Og når man ikke kan male huset en sommer fordi det regner eller er fare for regn nesten HVER dag hele sommeren, så er det ikke noe hyggelig. Jeg synes folk er i sin fulle rett til å klage over denne jævla drittsommeren, for helvete. Helvete! *mensen*
|
|
|
#15 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nei. For ungenes del kunne det vært litt varmere i vannet, men de har badet en del i år også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Men det hjelper ikke det spor å klage! Det er det som er det kinkig med vær som ikke innfrir til forventningene ...Man bare plager fornøyde folk (som ikke bryr seg så mye om været, men bare tilpasser seg) med sutringen sin. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Det er mulig sommeren i Oslo ikke har vært veldig mange grader kaldere enn vanlig, men jeg merker det veldig godt i kjøkkenhagen. De foregående årene har vi plukket mange flere liter med bær enn vi har gjort i år, for eksempel. Blåbæra har som regel vært ferdigplukket i starten av august, nå er den knapt moden. Og da sammenlikner jeg ikke bare med supersommeren i fjor, altså.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?I Bodø har de fortsatt ikke hatt en sommerdag (def. = dag med temperatur over 20 grader). Det sier litt om mangelen på varme.
|
|
|
#20 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Det går helt fint. Er vestlending, vant til diverse, og er heller ikke værsyk (annet enn om det blir for varmt og for mye sol
|
![]() |
|
|