|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
superbruker
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg kunne sikkert ha spart mye penger på å velge billigmerkene. De gangene jeg har prøvd billigmerkene så har jeg hatt dårlig erfaring. Så det blir helst de gamle vanlige.
![]() |
#82 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Vi sverger til coop.
![]() |
#83 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Husker ikke alt vi kjøper og hvor vi kjøper det hen, men i hvert fall Coop-bleier, ost fra Euroshopper eller prix (mann og barn bruker så mye til ostesmørbrød o.l. at jeg ikke gidder å kjøpe dyr ost), papirservietter (vaskeservietter til Lillen) fra Euroshopper og Coop-dopapir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
frakoblet
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg har prøvd noen av billigproduktene, men har blitt veldig skuffet. Det eneste jeg kjøpte var våtserviettene til XP, de tilfredsstilte mine krav. De var miljø- og hudvennlige og parfymefrie. Jeg ser ikke på merke eller pris, men på innhold.
![]() |
#85 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker ikke mange av lavprisproduktene.....våtservietter er det eneste jeg kommer på.
![]() |
#86 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Vi kjøper like gjerne FirstPrice og Xtra som noe annet. Det er ikke alt vi er like fornøyd med, men det kan det hende vi har glemt til neste gang.
![]() |
#87 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Klart jeg bruker billigmerkene. Selvsagt leser jeg innholdsfortegnelser og er sikker på hva jeg får, men som regel synes jeg det er nøyaktig det samme produktet i billigvarianten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nei, men det er fordi jeg ikke helt kommer på hva det skulle vært.
![]() |
#89 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg kjøper ofte coop sine varer.Særlig tørkepapir, tørrvarer ect.
![]() |
#90 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
Jeg har aldri hatt lekkasje med coop sine bleier |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
intro
|
Ikke jeg heller. Synes de er helt supre. Etter noen runder med brennkopper i bleieområdet samt sopputslett har Liv fått ganske sensitiv hud under bleia. Coop-bleiene er de som funker klart best til huden hennes. Hun har omtrent ikke hatt plager etter at vi begynte med dem. Etter en dag med Libero-bleiene kommer det røde prikker på nytt. Pampers måtte vi slutte med for lenge siden. Jeg sverger til Coop-bleier! At de er billige i tillegg, er jo ingen ulempe.
![]() |
![]() |
#93 |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja, coop-bleiene er halve prisen av pampers og libero, og i tillegg mer miljøvennlige. Eneste problemet er å få lillemann til å ligge ro når jeg skifter bleie, skulle gjerne hatt coop-bleiene i up&go-variant |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Epikur
|
Ja, samme her. Änglagård-tingene er bra og billige.
![]() |
#95 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jo intet mindre enn genialt at Nille har Redken til normal pris. Forstår ikke hva det er som gjør at Redken er så dyrt hos norske frisører. I USA er det et merke i mellomskiktet, og forholdsvis billig. Tror det må være markedsføringen i det norske markedet som har opphøyd Redken til et "luksus"-produkt med dertil syke priser.
![]() |
#96 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja jeg prøve de ut før jeg bestemmer meg for om det er dårlig produkter eller ikke.
![]() |
|
|