|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?
|
|
|
#2 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja, det gjør jeg. Dersom det står to produkter av samme sorten med en billig-utgave og en "original", så tar jeg den billige.
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nå har jeg oppdaget First Price Sandwichbaguetter. De slår de fleste baguetter (sånne vakuumpakkede man ferdigsteker hjemme selv) ned i støvlene på smak. De kostet 6.90 for 4 stk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
superbruker
|
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg kunne sikkert ha spart mye penger på å velge billigmerkene. De gangene jeg har prøvd billigmerkene så har jeg hatt dårlig erfaring. Så det blir helst de gamle vanlige.
|
|
|
#5 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Vi sverger til coop.
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg har prøvd noen av billigproduktene, men har blitt veldig skuffet. Det eneste jeg kjøpte var våtserviettene til XP, de tilfredsstilte mine krav. De var miljø- og hudvennlige og parfymefrie. Jeg ser ikke på merke eller pris, men på innhold.
|
|
|
#7 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker ikke mange av lavprisproduktene.....våtservietter er det eneste jeg kommer på.
|
|
|
#8 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Vi kjøper like gjerne FirstPrice og Xtra som noe annet. Det er ikke alt vi er like fornøyd med, men det kan det hende vi har glemt til neste gang.
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Klart jeg bruker billigmerkene. Selvsagt leser jeg innholdsfortegnelser og er sikker på hva jeg får, men som regel synes jeg det er nøyaktig det samme produktet i billigvarianten. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
Re: Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Nei, men det er fordi jeg ikke helt kommer på hva det skulle vært.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja, coop-bleiene er halve prisen av pampers og libero, og i tillegg mer miljøvennlige. Eneste problemet er å få lillemann til å ligge ro når jeg skifter bleie, skulle gjerne hatt coop-bleiene i up&go-variant |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja jeg prøve de ut før jeg bestemmer meg for om det er dårlig produkter eller ikke.
|
![]() |
|
|