|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi har ikke møterom i vår etasje, så vi møtes på "det store lærerrommet", "sofarommet" eller i "klasserommet til vg1". Ellers så har alle rom på vår skole kun nummer, ingen offisielle navn. Klasserom, arbeidsrom, møterom - alle følger samme system. Jeg har ikke peiling på nummerne på rommene enda jeg har vært her i mange år, så jeg ser hvor de andre går hvis det kun står at vi møtes på rom "226". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Kommunenavn i leveringsområdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?De har stedsnavn hentet fra markedsområdet vårt, og er inndelt slik at det er omtrentlig samme geografiske lokalisering i hver etasje. Som ny er det et veldig greit system, for da trenger jeg bare lete etter rom i hver etasje og ikke hele bygget.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi har en hel haug, navngitt med bygningens adresse (forkortet), og deretter etasje. Jeg er mest på 639.
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi er et IKS som eies av 7 eierkommuner, om møterommene er navngitt ut i fra disse kommunene
![]() |
#10 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Bergarter, "boligdeler" (søyla, sokkelen, grunnmuren), kommuner (en jeg kjenner møtte opp på kommunehuset i nabokommunen), humor og sunn fornuft er de jeg kommer på. It-tjenesten har et møterom som ikke er ressurs i outlook, det heter tannstein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?
... og her i gangen har vi et Frankenstein, som heller ikke ligger inne i outlook
![]() |
#13 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?På møteromma våre har vi brukt namn frå produktporteføljen vår. I møteromsreserveringane er heldigvis etasje ein del av informasjonen som kjem opp og blir sendt ut, så då er det håp for dei fleste å finne fram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Mellomrommet, Bakrommet (man må gå gjennom Mellomrommet for å komme dit) og noen lagerrom som heter Danskebåten (likner på lugarer)
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Våre har nummer som er helt uidentifiserbare for alle andre enn de som driver med rombooking, så når folk kommer og spør hvor de skal ser alle ut som et spørsmålstegn.
![]() |
#17 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?De fleste møterommene våre har navn etter broene over Akerselva. I tillegg har vi noen oppover i etasjene med tall-navn jf etasje.
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Møterom ved admin. Møterom ved sos.ped.
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi har blant annet Planovergangen, Svilla og Buttsporet.
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva heter møterommene på din arbeidsplass?Vi har ett møterom som er oppkalt etter en tidligere leder, resten heter noe som beskriver rommets funksjon, ala Biblioteket, Auditoriet, Kjøkkenet etc.
![]() |
|
|