|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerÅ, de var søte, Tallulah!! Hvor?!
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerHjemme har jeg to lyshus av den vanlige størrelsen og en liten svartstripet vase (gave) og den store og den lille jubileumsvasen som kom i bronsegull. I tillegg har jeg kjøpt to pakket med julekuler i sølv som ligger i et skap og venter på jul.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har den mellomstore blomstervasen med sølvstriper. Veldig fornøyd og et påskudd til å kjøpe avskårne blomster til helgen.
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerHar verken vaser, lysestaker eller hus fra det merket. Jeg fikk et sånt sett med 3 minivaser til jul i fjor, men de ble regiftet til et hjem der jeg visste at de ville få mer kjærlighet enn hos meg.
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerSånn omtrent ser mitt ut
|
|
|
|
#19 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerEn dame på den lokale Til Bords-butikken prøvde, uten hell, å pushe på meg en slik vase. Det hjalp nesten ikke hva jeg sa, at vi har skapene fulle, at vi ikke er så opptatt av vaser, eller at det ikke er noe vi ønsket oss var ikke gode nok argumenter. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler
Jeg var i en butikk i Aalborg i sommer. Så mye striper på ett brett har jeg aldri før sett. Det var stripevaser i absolutt alle størrelser og i mengder som tok fullstendig kaka. |
|
|
|
![]() |
|
|