|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?
Takk! Birma-oppdretteren vår er også oppdretter av Bengal, og jeg ble veldig fascinert av bildene av dem. Utrolig vakre katter, så elegante!
![]() |
![]() |
#82 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Vårt nye familiemedlem ble født på skuddårsdagen, og er enten en brun- eller blåmasket Birma-gutt.
![]() |
![]() |
#84 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Ser fram til bilder!
![]() |
#85 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig i, ingen tvil om at han får det bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Takk! Jeg får vurdere å lage en kattetråd i mer lukkede former.
![]() |
![]() |
#87 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Gratulerer!!
![]() |
#88 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Så gøy! Det blir bra.
![]() |
#89 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Så spennende! Kattepusen kommer til å få det nydelig hos dere. Syntes dette er en utrolig fin og riktig beslutning med tanke på at du er såpass mye "låst" til hjemmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Å ! Så herlig! Gleder meg til bilder! Kattedo på vaskerommet er veldig greit.
![]() |
#91 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Takk! Jeg har sett på sånne matter, og lurt på om de har noe for seg, ja. Jeg får sette det på handlelisten.
![]() |
![]() |
#92 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Matter er kjempelure! Vår siameser kunne finne på å "tørke" seg bak ved å dra rumpa bortover gulvet, men han holdte seg som regel på matta og så samler den opp sand for ivrige sandskuffere
![]() |
#94 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Har blandede erfaringer med kattedo på vaskerom. dersom ventilasjonen er bra, og det ikke er gulvvarme, fungerer det kjempefint, men dersom rommet mangler ventilasjon, blir det ofte såpass fuktig i luften at klumpesand klumper dårlig, og det lukter mer. Varmekabler forringer plasten i doen, og fører også til dårlig lukt.
![]() |
![]() |
#95 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Som sagt, så er det vaskerom/bi-inngang, så rommet er godt ventilert. I tillegg har vi tørketrommel med varmepumpeteknologi, så det blir aldri varmt/fuktig der inne. Det er heller ikke varmekabler i den enden av rommet som kattedoen skal være.
Sist redigert av Niobe : 17-03-16 kl 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Hvor får man tak i en slik matte? Vi har kattedoen i gangen, fungerer greit. Har kattedo med tak, og det er stor forskjell på kattesand i forhold til hvor mye det lukter. Vi kjøpte i begynnelsen en ganske dyr type som stinket helt grusomt, før vi gikk over til en helt ordinær fra vanlig matbutikk som ikke luktet i det hele tatt. Nå er det heldigvis snart sommer, og da er de ute nesten hele døgnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gal kattedame
|
![]() |
#98 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med innekatt?Jeg har sett sånne matter i zoobutikker på nett.
![]() |
![]() |
#99 |
Gal kattedame
|
Ja det har jo det, bla. pelletsdo, men de to er fortsatt blandt de beste etter min mening. Felleskjøpet sin klumpesand er også god, og langt billigere. Jeg som har fire katter som går på do inne kjøper der. Alle mine kan gå fritt ut,men foretrekker å gå inn på do, helt fint for meg, da graver de ikke i bedene hos meg eller naboer. Har do i alle husets etager.
![]() |
#100 |
Personlig pessimist
|
Ja, jeg har lest om de pellets-greiene, men jeg er ikke overbevist om at det er verd å teste. Med bare én katt så tenker jeg at prisen på sanden ikke er så viktig, det blir ikke en formue uansett. 10 liter Ever Clean koster 168 kr på zoopermarked.no. Det er hvertfall en del billigere enn i de lokale dyrebutikkene.
![]() |
![]() |
|
|