|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Taxi alene: Setter du deg foran eller bak? | |||
| Setter meg bak, bor utenfor storby |
|
59 | 30,41% |
| Setter meg foran, bor utenfor storby |
|
12 | 6,19% |
| Setter meg bak, bor i storby |
|
105 | 54,12% |
| Setter meg foran, bor i storby |
|
13 | 6,70% |
| Tar aldri taxi alene |
|
5 | 2,58% |
| Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Bak. Bor i by, men ingen storby.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg tar veldig sjelden taxi alene, men de gangene jeg gjør det, sitter jeg foran. Ser at det gjør meg til et eksklusivt mindretall i denne tråden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg setter meg alltid bak passasjersetet, å sette seg rett bak sjåføren hvis man er eneste passasjer virker litt rart for meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg sitter vanligvis bak når jeg tar taxi alene. Før når jeg reiste mye i jobben, og vi hadde faste sjåfører til og fra flyplassen satt jeg ofte foran. Men da kjente jeg de sjåførene rimelig godt, siden vi tilbrakte flere timer sammen ukentlig.
|
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg sitter alltid bak, både når jeg bodde i Oslo og nå som jeg bor på landet utenfor Oslo. Jeg sitter kun foran om taxien er full.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Når jeg tar taxi i by sitter jeg gjerne bak. Lange taxiturer på bygda sitter jeg framme. Da gjerne kjent sjåfør. Framsete er mer komfortabelt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg setter meg bak passasjersetet. Bak fordi jeg er lært opp til at det er slik man gjør det, og på passasjersiden for da kan ikke sjåføren se meg i speilet (noe jeg ikke liker samme hvem som kjører). Jeg skulle helst ha sittet foran, for jeg blir så lett bilsyk, så om vi er mange som deler taxi, tilbyr jeg meg alltid å være den som sitter foran. Hadde det vært "lov" å sitte foran, hadde jeg altså valgt det. Jeg har aldri blitt befølt av uønskede, så en slik tanke hadde vel neppe falt meg inn.
|
|
|
#9 |
|
Tankefull
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg svarte at jeg sitter foran, men når jeg tenker meg om har jeg ikke tatt taxi aleine siden jeg hadde krykker på ungdomsskolen.
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Svært sjelden jeg tar taxi men setter meg alltid inn bak når jeg tar taxi.
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Setter meg alltid bak (de få gangene jeg tar taxi alene). Rett og slett fordi jeg hater å småprate. Naiv som jeg opplagt er, så har det aldri falt meg inn at enkelte profesjonelle taxisjåfører driver med sextrakassering |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Helst bak. Intimsone er fint.
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg pleier å sette meg i fremsetet, for jeg blir så lett bilsyk.
|
|
|
|
#14 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Bak, vanligvis bak passasjersetet. Det kunne virkelig ikke falle meg inn å sette meg foran, er det vanlig altså? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Setter meg foran her heime på bygda, bak i storbyar.
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg tok drosje fra legekontoret til sykehuset en gang, var dårlig og skulle legges inn (men ikke dårlig nok til sykebil, men bilen min måtte stå igjen). Da ble jeg forsøkt sjekket opp av drosjesjåføren. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Setter meg foran, for meg vil det være veldig merkelig og unaturlig og sette meg bak...
|
![]() |
|
|