|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg så akkurat på hunden min som soler seg i en stripe sol på gulvet, og tenkte at jeg så glad for at vi har han |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at bursdagen til eldste gikk så fint og for at alle oppførte seg så bra denne gangen.
![]() |
#84 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Takknemlig for at gutta mine ble med meg og bikkja på tur i skogen i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for veterinærer.
![]() |
#86 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag (eller, hele uka egentlig) er jeg takknemlig for at coopen hadde firberkluter på tilbud slik at jeg nå har mange nye jurkluter i spreke farger. Blir helt glad av å bruke dem.
![]() |
![]() |
#87 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Er glad for at når jeg først skulle putte fingre i en roterende miksmaster, så gikk det kun med en skinnfille ytterst på fingertuppen. Den er blå, tykk og vond å bøye på, men den er intakt.
![]() |
#90 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?AKkurat i dag er jeg takknemlig for at jeg har blitt ferdig med årets første barnebursdag. Det var riktig så hyggelig når dagen først var i gang, men å handle, fikse og planlegge (mine særs lavterskelfeiring) er kjedelig.
![]() |
#91 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for at jeg har bare 3 dager igjen å jobbe der hvor jeg er oppsagt fra, så skal jeg ha vinterferie med jentene mine.
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 17-02-16 kl 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Takknemlig for at jeg lever og for at jentene mine er så flinke til å leke sammen.
![]() |
#95 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for det fine været med strålende solskinn i dag.
![]() |
#96 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At jeg med min rygg har klart å lære 2 barn å stå på slalom siden nyttår! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Takknemlig for slike øyeblikk som i dag tidlig, der jeg kommer inn på badet og ser storesøster stå og lage hestehale på lillesøster før de skal på skolen, hvorpå lillesøster speiler seg og sier "takk, det ble fint!". Disse små søskenøyeblikkene.
![]() |
#98 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Også er jeg takknemlig for Mammutsalg!
![]() |
#100 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Salbutamol.
![]() |
![]() |
|
|