|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg tråkket også i jordvepsebol som barn, og fikk masse stikk.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Utrolig nok har jeg ikke blitt redd for veps. Det værste med hele jordvepsepisoden var at det ikke var noen hjemme når jeg kom løpende med veps i håret. Jeg ble sittende i trappa utenfor leiligheten vår i blokka der jeg bodde. DET var vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Ballonger går jeg ikke sammen med. Jeg blir skikkelig sinnaredd vist noen skremmer meg med dem.
![]() |
#4 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?I den gamle leiligheten vår var jeg husredd, og redd for å dusje hvis jeg var alene hjemme. I så stor grad at hvis jeg måtte dusje før jobb, så måtte jeg våkne samboeren og han måtte stå opp og sitte i stua mens jeg dusjet.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg er redd for strøm og synkehull, men det er vel ikke særlig rare frykter. Og så er jeg livredd for benbrudd og sener som ryker. I så stor grad at jeg blir fysisk uvel og får en enorm trang til å kaste opp/svime av, men ofte greier jeg å besinne meg ved å lage hakkelyder og gni hendene/beina/hvahardu som besatt for å få tankene over på noe annet (eller holde for ørene om noen forteller meg om slike hendelser). En ørliten utfordring når jeg støter borti dette på jobb, men jeg klarer å forholde meg rolig og samlet mens jeg står oppi det (når jeg ikke er på ortopeden vel å merke - der var det aldeles drepen for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Ai, nå føler jeg meg enten veldig normal eller veldig unormal, som bare har en stakkars liten høydeskrekk å skilte med. Og siden jeg driver aktiv eksponeringsterapi for den, så er den også på bedringens vei. Så vidt. Men det er ikke en RAR frykt, da, det ER tross alt farlig å falle fra store høyder.
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Hørt på legevakten: "men kjære vene, hvordan i alle dager klarte du å brekke nesa da du falt ut av senga?! Du kunne vel tatt deg for?!" "Eh, jo, nå skal du høre om en ting - undikkspjelking!!"
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Slanger, grevling, mus, rotter og fisk (som i vannet jeg skal bade i).
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg var skikkelig redd veps frem til jeg fikk barn. Ikke av hysterisk art, men jeg ble fysisk kvalm av lyden-og om det kom en veps på rommet mitt om natta - så fikk jeg ikke til å sove der selv om vepsen var jaget ut og vinduet lukket.
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Når jeg gikk fra jobb i går kom jeg på en ting til. Jeg er kjemperedd for å komme borti parkerte biler (type når man går i mellom for å komme til sin egen) tilfelle tyverialarmen skal gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Dukker. Ikke alle dukker, jeg har en vanlig, søt babydukke med myk kropp (sånne som var så populære på midten av 80-tallet) som ser passe realistisk ut, og så har jeg en annen som jeg fikk da jeg var fire. Ingen kan vel være redd for min Oddvar.
![]() |
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg kom på denne nå: (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg er nysgjerrig: Har noen av dere gjort noe aktivt for å bli kvitt fobiene? Hva? Har det funket? Hvis dere ikke har prøvd, hvorfor ikke? Hvis det ikke har funket, hvorfor ikke, tror dere?
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
I know! Jeg har skikkelig skrekk for at de skal sette seg fast i håret mitt.
Både nei og ja. Jeg har et par frykter som jeg aktivt har tatt tak i og mer eller mindre kvittet meg med, fordi de begrenset livet mitt. Det ene var flyskrekk, det andre var taleskrekk. Det første tvang jeg vekk med egen kraft, det andre har jeg blitt kurset i.
![]() |
#20 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg har jo en høydeskrekk som er vanvittig, men den ser jeg ikke på som rar. Det er jo farlig med høyder, at man får sug i magen av å stå på verandaen er kanskje litt mindre normalt, men det får så være.
![]() |
|
|