Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Go i Oslo

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 26-08-16, 14:42   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Go i Oslo

Jeg fikk en ny i dag! Nĺ er det lenge mellom hver gang, sĺ da er det litt gřy! En Electabuzz, no less.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 16:17   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg fikk en ny i dag! Nĺ er det lenge mellom hver gang, sĺ da er det litt gřy! En Electabuzz, no less.

Den fikk jeg ogsĺ for en dag eller to siden. Og en Arbok, den hadde jeg heller ikke sett fřr.

Gammel 26-08-16, 16:24   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme omStorm har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Jeg jobber pĺ (ved? ) et pokestop, og har viet dagen til ĺ samle baller til sřnn (12). Har fanget et par han har blitt fornřyd med ogsĺ.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 14:51   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Det er mye morsommere ĺ fĺ en ny nĺ, ja.

Jeg sov pĺ hotell med eget pokestopp i natt, og fikk tre Dratinier og en Dragonair.

Edit: Dette var i Trondheim, da.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 16:27   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Egentlig burde vi invitere Trine Skei Grande til forumet her, fřler jeg.

(Jeg fikk en Drowzee med cp 127 i sted. Dukka opp pĺ do! Er det bra? CP-en, altsĺ?)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 17:29   #6
Input
Břr lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Jeg fikk en Drowzee med cp 127 i sted. Dukka opp pĺ do! Er det bra? CP-en, altsĺ?)

Ikke spesielt bra, nei. Hvilken level er du? Det spiller jo inn.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 19:52   #7
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelen
Standard

Jeg er pĺ Level 19 og har fĺtt Drowsee pĺ 536, sĺ det blir enda bedre.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 09:50   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Jeg regner egentlig med ĺ ha mistet interessen fřr jeg nĺr 25. Jeg er straks pĺ 21 og merker at det daler betraktelig.

- No. 4 -
Gammel 28-08-16, 08:53   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

OK, litt morsommere igjen, jeg nĺr et pokestop fra hotellsengen, og har fĺtt flere nye jeg aldri har sett fřr. Tangela og Eggexecute, liksom? Ogsĺ kjřrte jeg lucky egg og evolvet flere jeg hadde samlet opp.

- No. 4 -
Gammel 05-09-16, 11:13   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Nĺdde 300 magicarpcandy i dag!

- No. 4 -
Gammel 26-08-16, 16:27   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Pokestop pĺ kontoret her ogsĺ. Og en haug med rotter og smĺfugler.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 16:35   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Rotter, smĺfugler, flaggermus og Drowzees gidder jeg ikke ĺ stoppe for lenger (men jeg fanger dem hvis de dukker opp pĺ kjřkkenet eller do ).

Gammel 26-08-16, 17:07   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Er Drowzees kjedelige?

Gammel 26-08-16, 17:16   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Er Drowzees kjedelige?

Vel... Selv jeg har en bra Hypno og har sluttet ĺ fange Drowzees....

Gammel 26-08-16, 18:01   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Tror ikke jeg třr ĺ si hvilket level jeg er til dere.

...5. Ble nettopp level 5.

Gammel 26-08-16, 18:39   #16
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme omInput har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Tror ikke jeg třr ĺ si hvilket level jeg er til dere.

...5. Ble nettopp level 5.

Ah. Da er Drowzee'en din ganske bra.

Gammel 26-08-16, 18:14   #17
Tallulah
Glamorřs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Nei, det er sant, jeg stopper ikke opp for spurv, rotter, flaggermus og drowzeer i stor grad, lenger. Drowzeer var sřte i starten, de minner meg om banankarameller, men nĺ er jeg lei av dem. Magicarp tar jeg fordi jeg syns den er sĺ morsom.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 19:26   #18
Koma

Koma sin avatar

Koma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelenKoma er et glitrende lys pĺ stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er sant, jeg stopper ikke opp for spurv, rotter, flaggermus og drowzeer i stor grad, lenger. Drowzeer var sřte i starten, de minner meg om banankarameller, men nĺ er jeg lei av dem. Magicarp tar jeg fordi jeg syns den er sĺ morsom.

Jeg samler Magicarp, men det er fordi jeg ikke har oppgraderingen, men jeg mangler ĺ fange rundt 50 til fřr jeg fĺr nok Magicarp candy til oppgraderingen.

Resten av gjengen med commons, tar jeg bare hvis jeg sitter pĺ tbanen, bare for ĺ fĺ XP.

Gammel 26-08-16, 20:59   #19
Input

Input sin avatar

Standard

Jeg er veldig fornřyd med at jeg endelig har klart ĺ fĺ alle tre som utvikles fra Eevee.

Gammel 26-08-16, 21:03   #20
Koma

Koma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er veldig fornřyd med at jeg endelig har klart ĺ fĺ alle tre som utvikles fra Eevee.

Antar at alle kjenner trikset med ĺ kalle dem Sparky etc. ?
Man kan visstnok jukse og bruke Spearow eller Pidgey eller andre ubercommons til ĺ fĺ utviklingene til Evee, men det har jeg ikke prřvd.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 18:05.