|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alle
Hm, ja, men Spekter påstår jo at de viderefører avtalen "slik den er" og det har lekket dokumenter som viser at Helseforetakene har tenkt å rulle ut individuelle vaktplaner dersom avtalen ikke blir endret.
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herrejemini, det der er jo skremmende. Ønsker dere all lykke til (igjen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tøff
|
![]() Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alleNå er jeg altså så hissig! Møkkajournalisme! Æsj og skam.
![]() |
#5 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alleFra Spekters nettside: Beklagelig sykehusstreik |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Akademikerstreiken og hvorfor det angår alleJeg støtter streiken helhjertet og håper den vinner frem.
Der de fleste yrker har 3-delt turnus ved døgndrift har legene 2. Et skift går dagtid mens de som har vakt går på på ettermiddagen og jobber til morgenen. Typisk 15-09 f.eks.
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
Ah, bra du sier fra, det er så lett å være i bobla si og ikke tenke på at man snakker internslang.
![]() |
|
|