|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?
Det.
![]() |
#86 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Gratulerer med dagen, Frøydis
![]() |
![]() |
#88 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At jeg kunne få puste (låsning i ryggen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At jeg var i bedre humør.
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At sønnen blir godkjent som tjenestedyktig til Forsvaret. Han har et kne som er operert og på sesjon fikk han vedtak om at han ikke var tjenestedyktig, men at det ville bli gjort ny vurdering hvis han leverte attest fra fysioterapauten. Skeptisk på om det går bra selv om fysioterapauten har friskemeldt han helt Jeg hadde blitt skikkelig glad hvis vedtaket ble omgjort fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Å bli ferdig med oppgaven min.
![]() |
#94 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?I dag vil jeg gjerne vinne Eurojackpot-en. Det hadde passet fint. Hvis ikke, vil jeg i hvert fall ha vin.
![]() |
#96 |
Klar
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?I dag hadde det passet bra at en liten engel eller en tilsvarende vennligsinnet sjel dukket opp på jobb, sa at jeg hadde jobbet mer enn nok denne uka og sa at det nå var tid for avslapning. Feks kunne det gjort seg med en massasje, med mulighet for å bare bli liggende og sove så lenge jeg trengte etter at massasjen var ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Fjortisen som strålte over at han har bursdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Idag hadde jeg blitt glad om magen min begynte å oppføre seg igjen etter en runde med omgangssyke for et par uker siden. Jeg blir stadig dårlig i magen igjen og idag skal jeg kjøre langt i bil.
![]() |
#99 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At det er litt varmt når jeg går av flyet i Barcelona. Det er iskaldt på flyet her. Så blir jeg garantert glad for en liten tapaslunsj om en liten stund
![]() |
|
|