|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Sokker og sko i sommervarme er litt norsk, tror jeg.
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Er det er problem å se nakne tær i sandaler om sommeren altså? Hva er det som er så ille med FØTTER?! Helt ubegripelig for meg. Det er da mye mer delikat med føtter som får luft, enn føtter som er innestengt i sokker og tykke sko i sommervarmen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Lille Vinkel har en del; disse er semsket, da. Og ikke helt gratis.
|
|
|
#5 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Elsker sandaler, har begynt å springe rundt i disse igjen, fra Gabor. Litt kald på beina men pytt.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Er det noen som har erfaring med Superdry sine sko? Hvor lenge holder disse, mon tro?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Jeg også, Tallulah.
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Oj, de fantes i svart også jo.
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3
Dette syns jeg er i en helt annen liga enn gladiatorsandaler, altså. Dette er jo klassiske sandaler, slik de så ut på femtitallet. Save Save
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Nå har jeg bestilt, takk for at du gjorde meg oppmerksom på dem, Tallulah. Jeg synes heller ikke de kan sammenliknes med gladiatorsandaler, disse er jo pene.
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Inge årsak! Si i fra hvordan de er i størrelsen? Og om de er gode å gå i? Save
|
|
|
#13 |
|
|
Jeg glemte å si noe, men har tenkt på det mange ganger. Etter den innledende "gnagsår mens man går dem inn"-perioden, synes jeg de er veldig gode å gå i. Helt normale i størrelsen, ikke veldig smale sånn som mange damesko er. Jeg er blitt veldig glad i dem.
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Hmmmmm... smaken er som baken osv. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Det kan jeg, ja!
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3De ser jo kjempesmarte ut, hvis jeg finner dem i Norge et sted.
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3Jeg kjøpte akkurat disse:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor?
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
https://www.panamajack.no/home
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|