|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2017
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men jeg er veldig engstelig for datteren min nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og henne har et nært forhold til hverandre. Det må være noen her inne som kan tlf nr til barneposten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Jeg gjentar, det er INGEN som kommer til å gi deg det her inne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?
Poenget er at om dette stemte, så ville du (i et normalt tilfelle) som mor, mest sannsynlig vært på sykehuset. Med barnet. Du ville hatt informasjon og telefonnummer og alt du trenger.
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Hadde det vært meningen at du skulle hatt det så hadde du hatt det. Her er det bare å gi opp
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Haha. Det er jo ikke noen som mener dette i fullt alvor og fortsetter å poste. Syk eller ei. Det er nok noen som har det morsomt bak tastaturet. Hadde det vært seriøst så hadde det nok blitt fullt forsvar mot de innleggene som har kommet. Det jeg ikke skjønner er at noen finner det morsomt nok å holde på slik på forum. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Jeg har vært på sykehuset men dem nekter å gi meg informasjon. Vær så snill og tro meg. Jeg er helt seriøs her. Jeg må ha tlf nr til barneposten NÅ ellers får jeg ikke sove i natt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Hvorfor nekter de deg informasjon? Tror du at den der barneposten gir deg informasjon? Også lurer jeg på hvorfor du syns dette er noen vits å fortsette med? Det er ingen her som kommer til å gi deg noe tlfnr.
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg vet ikke hvofor dem nekter meg det. Men dem sier at jeg ikke har tilatelse til å få informasjon. Men jeg må ha et tlf nr her nå. Vær så snill og send med det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Må si du er imponerende utholdende, Lindamor32 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men jeg bor i Bergen og jeg er Bergenser, så tlf nr til Barneposten må jeg få. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Hvis du bor i Bergen og er bergenser, synes jeg du skal sette deg på bybanen eller bussen og komme deg på avdelingen, så slipper du å lete etter noe nummer. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
![]() |
Men dem på avdelingen nekter å slippe inn uvedkommende. Men det hadde vært enklest å ringt. Så jeg håper at noen her inne kan tlf nr dit. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig dumt hvis du er uvedkommende da, for da har du jo cirka NULL sjanse for å få noen informasjon verken her inne, på tlf eller ved oppmøte. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Er dette et form for veddemål? Eller en døll challenge i et utdrikningslag? En omstendelig drikkelek for en nerdefest (med god tid?) Skal det inni en masteroppgave om SoMe? Er det narkodropp-koder?
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men jeg må ha tlf nr dit nå. Kan dere ikke bare gi meg det?. |
|
|
|
![]() |
|
|