|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Hos oss er det bare meg som har sertifikat, så da gir fordelingen seg selv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nå er jeg singel, men når jeg var gift så byttet vi aldri. Vi kjørte sjelden langt, men de gangene det skjedde så kjørte stort sett jeg.
|
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg har ikke tenkt til å begynne å polere bil og lese bilblader, like lite som jeg skal begynne å lese hesteblader, altså. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi har en bil hver, og vanligvis kjører den som eier bilen hvis den andre sitter på.
|
|
|
|
#5 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg vil ha stor bil, 4-hjulstrekk med god plass, gjerne SUV. Trygg på vinteren og kommer fram overalt. Den trenger ikke være gigantisk men heller stor stasjonsvogn enn knøttliten bil.
|
|
|
#6 |
|
Tankefull
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?På lengre turer ja, for han blir bilsyk hvis han ikke nistirrer ut vinduet. På kortere turer bytter vi ikke.
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Kunne ikke falle meg inn. Men om mannen kommer for å hente meg då bytter vi.
|
|
|
#8 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
Det kan skje begge veier hos oss, men jeg må innrømme at jeg synes det er ubehagelig å bytte med mannen hvis han skal av, fordi jeg vet at mange Tenker Sitt. I dag var en sånn dag. Jeg hadde ikke sovet i natt, så han kjørte selv om han skulle av først. Ellers kjører jeg mest til og fra jobb nå, fordi jeg skal lengst. Før skulle han lengst, da kjørte han. Han kjører hvis jeg har høye hæler. Jeg foretrekker å bytte litt innimellom hvis vi skal langt, for han er så asosial som passasjer... Ellers kunne jeg gjerne kjørt hele veien. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi bytter kun hvis jeg insisterer, og det hender det jeg gjør. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Smugleser
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, ikke i den situasjonen der, nei. I praksis kjører mannen mest på langtur, og han foretrekker å ikke sitte på med noen, hvis han kan unngå det. Sist langtur kjørte jeg bilen «hans» med ham som passasjer; han hadde glemt lommebok og førerkort.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg er morgentrøtt, og hvis jeg må ha bilen så kjører mannen til jobb sin, også bytter vi på stasjonen og jeg kjører videre.
Sist redigert av amo : 06-09-18 kl 13:33. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg elsker foresten å kjøre bil.
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Jepp. Akkurat der er vi også. Mannen min vet at vi har Toyota og hvilken farge den har, men ikke hvor gammel den er, når den var på service sist eller hvor verkstedet der vi skifter olje ligger. Det hender at han fyller diesel, men det er også alt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg er av de som elsker å kjøre bil, men som også foretrekker å være passasjer når vi som par/familie er ute og kjører. Så ja, her kjører mannen som oftest, og om jeg kjører eller henter han, så bytter vi ofte plass slik at han kjører.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg elsker også å kjøre bil, men alene og med høy musikk. Jeg kan kjøre og kjøre, og elsker de lange turene jeg tar noen gang som er på 2-3 timer for å besøke en venninne. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg tror ikke dette handler bare om interesse, det handler også om at mange menn anser seg som bedre sjåfører enn damer, og får "neller" når de må sitte på og oppfører seg som dårlige passasjerer(det viser jo noen av svarene her i denne tråden).
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig bra oppsummering!
|
|
|
#19 |
|
Ad astra
|
Enig!
|
|
|
#20 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
![]() |
|
|