|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Måtte få krisehjelpJeg har aldri fulgt med på Farmen og Skal vi danse fulgte vi med godt på, men etter at Herremannen mistet interesset så har vi ikke sett det. Det var hyggelig å se sammen med ham, men vi gidder ikke å se det alene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Måtte få krisehjelp
Ja, jeg så han aldri på Farmen (det var der han var med ja?), og ser heller ikke Skal vi danse, men visste jo av han fra hans tid som håndballspiller da, også har jeg jo sett overskriftene i avisene, selv om jeg svært sjelden leser Farmen-stoff. Men absolutt ikke en av de mest profilerte kjendisene eller idrettstjernene nei, før han entret reality-verden.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Måtte få krisehjelpDet fulgte en god del bruduljer med ham i tida på håndballandslaget også - så han har i grunnen rett i at kanalen har fått det de har bedt om med ham.
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Måtte få krisehjelpHan var vel en god håndballspiller? Og broren til Heidi Løke. Jeg følger ikke med på sport, men laget han ikke en del styr som håndballspiller også?
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Måtte få krisehjelpJeg kan antagelig ikke navngi en eneste håndballspiller, så det forklarer vel saken.
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Da vet jeg hvem jeg skal ta med meg neste gang jeg får gratisbilletter på jobben.
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Helt enig. Han har gjort noe han vet provoserer, og stod for det helt frem til det fikk konsekvenser, da ble han som en liten drittunge som har blitt tatt i nasking.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Måtte få krisehjelp |
|
|
|
|
|
#14 |
|
This is normal!
|
Anja... noe. Ikke Garbarek.
|
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
m
|
|
|
#17 |
|
|
Tviler ikke på at han ble booket for å få oppstuss, og ar det lå i korta, men det han holde på med her er seksuell trakassering, og det skal vi fanden ikke bortforklare med «show» og «klovning». |
|
|
|
|
|
#18 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Måtte få krisehjelpNei, jeg hadde heller ikke noe kjennskap til ham utover hans prestasjoner på håndballbanen. Ante heller ikke at han hadde vært med i noen reality før dette, men det er jo ikke så rart siden jeg ikke ser annet enn Stjernekamp og Idol og der har han ikke vært
|
|
|
|
#19 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Ja, her var det virkelig mye å velge fra.
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Måtte få krisehjelpOg som jeg skrev litt lengre oppe her - nå er han på at TV2 og dansepartneren var med på opplegget, men at hun angret seg etterpå da de "egentlig" skulle bli venner igjen, for hun likte seg litt for godt i offerrollen/kunne ikke gå tilbake på det når det ble så stor reaksjon. Og at han sitter på bevis og i det hele tatt. |
|
|
|
![]() |
|
|