|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeans - tenåringsgutt
Jeg har ikke erfaring med guttejeansene fra Kappahl, men datteren min elsker jeansene fra Lab-serien, og de ser ut til å være av god kvalitet. De er tykkere i stoffet enn jeansene fra for eksempel Cubus.
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Jeans - tenåringsguttJeg kjøpte nylig jeans med stretch til begge gutta på Dressmann. De var ganske myke. Koster 500 kroner stykket, så snill pris.
|
|
|
#3 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeans - tenåringsguttVi pleier å gå på Carlings på Jessheim når poden trenger nye bukser. Der får vi skikkelig god hjelp til å finne bukser til en tynn og hengslete tenåringsgutt. Han har noen sorte jeans fra HM også som faktisk passer. Men nå er han blitt 171 høy, så det er vel de siste buksene vi har kjøpt i barneavdelingen tipper jeg. Jeg røyk på en Levis til han i våres. Inget svakt øyeblikk og poden hentet frem dådyrblikket. 1500 spenn. Men den buksa satt skikkelig fint på. I mørk litt kraftig denim. Så jeg trøstet meg med at den ville han ikke klare å slite ut i hvert fall. |
|
|
|
![]() |
|
|