|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?Jeg leter etter en billigere variant av Matilde-kjolen, men det ser ikke så enkelt ut på nett. Mulig jeg bør gå i fysisk butikk. Kanskje best sjanse hos Vero Moda?
![]() |
#83 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?
Jeg vil si store. Goood stretch. Jeg trekker "ingenting" over rumpe og lår, men er langbeint og har L pga at jeg trekker adskillig mer over magen. Men jeg tror jeg kunne hatt M. I sommer har jeg brettet opp bretten og litt til for å få ankellengde, men uten brett er de lange nok til meg med vanlig sokk.
![]() |
#85 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du sjekket Zalando? Litt tricky mtp størrelser, men det går jo an å ta en titt, og så se i lokale butikker? Jeg kan tenke meg at Vero Moda eller Vila kan ha slike kjoler. Selv kunne jeg tenkt meg et knelangt kordfløyelskjørt med knepping foran.
![]() |
#86 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?Jeg prøvde støvlettene fra Vagabond over her, men endte opp med disse fra Stockholm Design Group. De satt bedre på foten min. Tror de skal bli veldig bra i høstgarderoben, og passe fint til både cordkjolen og skjørt og bukser og det meste jeg har fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Panzerekstremfeminist
|
I den flagrebutikken som ligger nede ved havnen i byen din, hadde de veldig godt utvalg av fargede strømpebukser da jeg var innom for et par uker siden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
En som trener
|
Noen her som kvalifiserer? https://www.frokendianassalonger.no/.../strompebukser |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?Mathilde-kjolen ble veldig "sekkete" på meg, så det ble retur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?Er det ingen som tenker på å knyte et belte rundt den Mathilde-kjolen? Blir kanskje ikke pent?
![]() |
#93 |
Flawsome
Da ble den for kort for meg og mitt bruk. Jeg synes heller ikke dette er en kjole som "kler" belte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() |
#97 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nydelig!
![]() |
#98 |
Flawsome
Ikke nødvendigvis. Jeg fant nettopp en annen kjole i babycord, som også var løs og ledig, uten å være såpass sekkete som jeg syntes Mathilde-kjolen var. En kjole kan godt ha en viss fasong og samtidig være romslig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordankjile er det ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|