|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?På sett og vis. Jeg har fått hatt rehabiliteringen min mye mer i fred enn jeg ellers hadde hatt. Besøksforbud og avstandskrav har kommet meg til gode på mange vis, siden det har vært lav smitte av vanlige sykdommer.
![]() |
![]() |
#82 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?
Jeg elsker den måten å se ting på.
![]() |
#83 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Tiden flyr og man glemmer fort, men det aller mest positive her er selvsagt at for det ene barnet, som hadde det fælt på barneskolen, kom hjemmeskoleperioden i fjor som sendt fra himmelen. Det gjorde at hun kom igjennom de siste månedene av barneskolen uten å bli syk for alvor, og fikk en velsignet pause fra alt som var kjipt før oppstart på ny skole i høst. I ettertid har jeg skjønt at det nok hadde enda større betydning enn det vi var klar over der og da.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-03-21 kl 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Ja, flere.
![]() |
#85 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Må bare dele denne
![]() |
#87 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#88 |
can-jur
|
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Alle handler i Norge. Det trengs mer kjøtt og melk.
![]() |
![]() |
#89 |
Klar
|
Jeg har hatt høy terskel for å la noen filme meg, og enda høyere terskel for å se meg selv på film, så jeg er også fornøyd med å komme over den bøygen.
Valp har jo vi også fått! Jeg vet faktisk ikke om vi hadde fått det uten denne hjemmekontorpausen. Hvordan skal man klare mange uker ferie først, og deretter flere måneder med kortere arbeidsdager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Veldig hyggelig å lese det positive mange har opplevd! 😊
![]() |
#91 |
Drømmer
|
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Lite aktiviteter etter jobb, mer tid som familie, tenåringen er mer hjemme, jeg jobber i barnehage og synes små kohorter var fantastisk og ikke minst en god del av de stille og sjenerte barna blomstret opp i mindre grupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Auka fokus på enkle smitteverntiltak som å vaske hendene og dette med å holde seg heime om ein er sjuk, har ført til færre smittsomme sjukdommar i samfunnet generelt.
![]() |
#93 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Hjemmekontor har gjort det enklere å følge opp unger. Jeg er hjemme, mer fleksibel. Fått masse tid sammen med ny kjæreste.
![]() |
#94 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Ja, og det er flott. Jeg håpet vi som samfunn klarer å fortsette med noen av de enkleste tiltakene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Hjemmekontor, ingen reising og få aktiviteter og besøk har gjort oss i familien mer sammensveiset. Det er fint. Jeg har oppdaget gleden ved hagearbeid, og så har min kjedsomhet ført til noe positivt, nå trener jeg mer enn jeg noensinne tidligere har gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Nei.
![]() |
#97 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?Jeg får sovet mer, og er derfor mer uthvilt. Jeg leser flere bøker, og har «lov til» å være den sofagrisen jeg er.
![]() |
#98 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?For meg har det vært flere positive effekter:
![]() |
|
|