|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?det er da bare fint å ha det! Jeg er fotograf selv, så jeg har tatt selvportretter naken som jeg har hjemme... Sist redigert av Adrienne : 10-03-08 kl 13:27. Årsak: Fjernet link på grunn av brudd på forumreglene |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?Fine bilder. Men hvorfor driver du å drar opp gamle tråder for så legge inn linken til siden din?
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?Siden vår reklamekåte fotograf nå en gang drar fram en gammel tråd så har jeg lyst til å spørre deg Salt, ble det noen bilder? Ble du (og mannen) isåfall fornøyd?
|
|
|
#4 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?
Det ble ingen bilder, nei... Men jeg har fremdeles ikke lagt tanken helt bort, da.
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?Uansett var bildet du linket til fint. Men forstår kommentarene til andre i denne tråden ang.eldre unger osv. |
|
|
|
![]() |
|
|