Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Salg av Kirsebærboligen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-21, 11:36   #81
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av Kirsebærboligen

Jeg har vært helt laidback, effektiv og sikker på salg fram til nå. Nå har jeg litt sånn krisestemning på innsiden.
Ganske sikkert fordi det kommer to forskjellige interessenter på visning i dag (to dager før oppsatt visning).
Jeg skulle gjort ditt, jeg skulle gjort datt, har gulvet alltid knirka så mye?! Blablabla..

Hvis jeg skal være logisk og fornuftig så vet jeg jo at leiligheten er som den er. Det får jeg ikke gjort noe med. Små byleiligheter pleier å gå etter første visning. Om det er et støvkorn bak ovnen så er det ikke det som avgjør om folk kjøper eller ikke osv.. og om jeg ikke får solgt med en gang går det greit å vente til ferien en ferdig også.

Men likevel.. litt krisestemning på innsiden. Og megleren som jeg setter all min lit til sender assistenten sin, som jeg ville kalt nykonfirmant () for å ta visningene i dag.
Hun er søt og liten og ung. Klarer ikke å selge inn knirk i gulv som sjarm om hun prøver aldri så mye. :nervøs:

Gammel 13-07-21, 11:57   #82
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nye eiere overtar mors hus i morgen. Rart å vite at nå skal jeg ikke tilbake dit. Men samtidig godt å se videre!

Lykke til

Gammel 13-07-21, 11:58   #83
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er helt i rute i prosessen, Bæret. Jeg heier på den unge søte og satser på at hun har et ess i ermet.

Gammel 13-07-21, 12:08   #84
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Det der med å måtte ta i mot interessenter før oppsatt visning er altså helt på trynet. Som om man ikke stresser nok med å gjøre i stand til avtalt tid må man slippe folk inn før det er helt sånn som man vil ha det. Kudos til deg som gjør det likevel! Krysser fingre for at du får solgt til en bra pris. Her står vi midt oppi klargjøring av et helt hus til fotografering.

Gammel 13-07-21, 13:23   #85
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det der med å måtte ta i mot interessenter før oppsatt visning er altså helt på trynet.

Det er jo absolutt ikke noe man må. Vi spurte og fikk nei, kjøpte noe annet i mellomtiden og boligen vi fikk nei til å se på ble solgt for en god del mindre enn vi hadde tilbudt om ikke selger hadde sagt nei.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-21, 15:35   #86
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Har bedt om og fått privatvisning noen ganger, og om det er ryddet eller stylet spiller ingen rolle for om jeg er interessert eller ikke. Huset vi bor i nå, gikk vi på ordinær visning, bestemte at vi ville ha det, men gadd ikke legge inn bud før noen andre tok initiativ (det tok to uker), det forrige huset ba vi om privatvisning, gikk også på ordinærvisning og kjøpte samme dag elns, om jeg husker rett. For noen er privatvisning viktig fordi det først er etter det de går i banken, så det kan avgjøre om de er i posisjon til å by etter ord. visning, mht å være klar med finansieringsbevis.

Masse sommerfugler i magen før visning! Lykke til!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-21, 15:40   #87
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Lykke til!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-21, 15:48   #88
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har bedt om og fått privatvisning noen ganger, og om det er ryddet eller stylet spiller ingen rolle for om jeg er interessert eller ikke. Huset vi bor i nå, gikk vi på ordinær visning, bestemte at vi ville ha det, men gadd ikke legge inn bud før noen andre tok initiativ (det tok to uker), det forrige huset ba vi om privatvisning, gikk også på ordinærvisning og kjøpte samme dag elns, om jeg husker rett. For noen er privatvisning viktig fordi det først er etter det de går i banken, så det kan avgjøre om de er i posisjon til å by etter ord. visning, mht å være klar med finansieringsbevis.

Masse sommerfugler i magen før visning! Lykke til!

Jeg solgte forrige bolig på privatvisning. Leietaker var bortreist ifm jobb og hadde ikke ryddet eller vasket. Jeg spurte pent om megler kunne få vise huset. Solgt etter et par dager.

Gammel 13-07-21, 16:28   #89
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En datter med mor som så etter leilighet til datter, og en voksen dame som så etter å investere i utleieleilighet.
Hun som leter etter utleieleilighet skrev seg på liste og er med videre.
Datter m/mor ville ha noe nyere, og fortsetter å lete.

Da håper vi at minst én person til ser sjarmen i knirkete 60-tallsleilighet etter visning på torsdag. (Slik at vi får budrunde).

Gammel 13-07-21, 17:44   #90
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser sjarmen! Jeg bodde i det området som barn, så jeg ble helt nostalgisk av å se prospektet. Hadde jeg hatt penger, skulle jeg kjøpt den til meg selv som ferieleilighet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-21, 17:59   #91
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fineste bydelen

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-21, 18:30   #92
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Regner med du selger på rekordtid. Kjempefin leilighet og jeg bare elsker bydelen. Bodde i Gisle Johnsons gt da jeg var yngre.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-21, 19:50   #93
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Lykke til med salg!

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-21, 16:07   #94
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forferdelig nervepirrende å selge bolig! Lykke til!

Gammel 14-07-21, 22:16   #95
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Lykke til med salg. Kirsebærveggen er veldig fin.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-21, 23:46   #96
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lykke til med salg!

Gammel 15-07-21, 05:26   #97
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Lykke til. Det er nervepirrende ja

Gammel 15-07-21, 06:25   #98
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Lykke til, vi er også i gang med å selge hus, må si jeg har vondt i magen ja, alle me er det bør være lettsolgt, men det vet man jo aldri.

Gammel 21-07-21, 16:04   #99
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan gikk visningen?

Gammel 21-07-21, 21:32   #100
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Lykke til med hussalg!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.