|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?Jeg har fått felleski i presang av kjæresten, for vi har leid hytte på høyfjellet, så nå må jeg til pers på ski for første gang i dette årtusenet. Henger litt i denne tråden.
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?Jeg er så glad for at Pøblis startet denne tråden. For nå har vi vært på kurs (
|
|
|
#3 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?Så bra, Divine! Jeg pleier å holde meg unna marka når forholdene er såpass skrinne. Jeg gjorde et unntak for et par uker siden, og fikk svi for det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?Jeg klarte å dette rett på rumpa første kurskveld og slo halebeinet noe så innmari. Men jeg fullførte både første og siste kurskveld for det. Men klarte ikke ha så mye saft i frasparkene mine. Og var pingle i bakken. Men det var gøy!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 29-01-22 kl 10:36. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?Jeg kan bevitne at Divine ser veldig presentabel ut i sporet.
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?Det var et bra kurs, synes jeg. Og vi var bare fire, så vi fikk individuell oppfølging. Felleskiene til søsteren min, var helt supre til min nye vektklasse, og jeg likte konseptet ikke-bakglatte-ski veldig godt. Nå håper jeg på litt ny snø i marka så jeg kan få en tur på snø, ikke is.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?Så gøy! Kjekt å høre! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?
Min erfaring er at en får bedre ski når en går opp i prisklasse enn det lokketilbudene har. Og det er stor forskjell på hvor gode ski er å renne med og gå på, samme med sko. Håper du blir fornøyd. |
|
|
|
![]() |
|
|