|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Bør Märtha gi fra seg prinsessetittelen | |||
| Ja - helt klart! |
|
53 | 39,85% |
| Nei |
|
47 | 35,34% |
| Har ingen formening om saken |
|
33 | 24,81% |
| Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?Jeg syns ikke tittel eller ikke tittel har så mye å si, og skjønner godt Märtha som mener det uansett er en del av hvem hun ER. Hun er datteren til kongen, har vært "prinsessen" hele livet, høyst ufrivillig store deler av livet, tror jeg, og det er nå bare sånn. Ok, akkurat den "prinsessen og sjamanen" var åpenbart for mye, men innholdet var mye mer problematisk enn tittelen.
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?
Dette stemmer nok i Norge, men jeg er usikker på om dette vil gjelde i feks USA.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Dette er et godt poeng. Utenfor Norge utgjør "Princess" en virkelig betydelig markedsverdi, som jeg ikke syns man helt uten videre skal kunne bruke i kommersielt øyemed.
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
I følge noen kollegaer som var på et av disse showene, var innholdet uskyldig nok. Mye om å tørre være seg selv, stå støtt, gå sine egne veier, følge hjertet osv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?Ja, det er et godt poeng!
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?Amerikanerne er jo helt GÆRNE etter all ting kongelig. Det er nok ikke for ingenting at Durekt har skrytt på seg et mentorship eller hva det var med en eller annen kroatisk prinsesse som kanskje, kanskje ikke finnes.
|
|
|
#7 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?For meg er det et frihetsprosjekt. Slipp dem fri. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
rakkarpus
|
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?Jeg undrer på hvor lenge det er til hun går ut og sier hun er veldig lei seg for det med kreft-påstandene til magikeren, og reaksjonene det har fått fra kreft-miljøet i Norge. Hun påstod jo lenge hardnakket at hun ikke hadde noen planer om å ikke bruke prinsesse-tittelen i markedsføring, plutselig var hun veldig lei seg for hvilke reaksjoner det hadde medført.
|
|
|
#9 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?Jeg har en personlig konspirasjonsteori om at dette bare er taktikkeri fra Märtha. Sjamanen får Ari til å se ut som en rolig og streit fyr, slik at hele landet trekker et lettelsens sukk hvis hun tar Ari tilbake. Don't know what you've got till it's gone osv.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg skulle ønske dette var sant!
|
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?Enig, Input. det er jo både trist og opprørende.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|