|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Det mest vanskelig å bli 50+ er at det er så inni "bruk hvilket ord du vil" vanskelig å gå ned i vekt! Det har vel trolig mest med klimakteriet å gjøre. Ellers strålende å være 50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
heimføing
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Som motvekt (tjobing!) mot det siste der, vil jeg si at det er ikke en livsnødvedighet å gå ned i vekt. Man kan være som man er, og som man blir etterhvert. Innse alderen sin, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Sv: Kvinne, 50+
Enig, jeg burde ha skrevet at det er et strev å BEHOLDE vekten. (Nå har jeg en skjoldbruskkjertel som ikke helt samarbeider heller). |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Shake it out!
|
Og så er det også sånn at når man blir eldre er ikke nødvendigvis bmi under 25 det man bør strebe etter. Eldre har godt av litt mer polstring av flere årsaker.
![]() |
#87 |
fri
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Nå er jeg 50 + og singel på 14. året, så problemstillingen er liksom ikke helt der. Men jeg fant jo ut at jeg måtte ha noe å gjøre da jeg ble skilt og hadde "fri" annenhver uke. Så først begynte jeg med hudpleiekurs, og så ble jeg lokalpolitiker, og har jo ikke egentlig hatt fritidsproblemer etter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Det finnes heldigvis plenty menn som synes formfulle kvinner er attraktive (og plenty av kvinner som gir beng i at mannen har vaskeball og ikke vaskebrett.
![]() |
#89 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette kjenner eg meg veldig igjen i. Det har vore intense år med meir eller mindre eneomsorg og dermed så er det en dag en heller kan sjå fram mot, å få igjen litt tid til pust.
![]() |
![]() |
#90 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Vi er ekstremt privilegerte her på berget, og vi (generalisert) bruker mye tid på oss selv.
![]() |
#91 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Jeg må innrømme at jeg har tenkt å bruke masse tid på trening, egenpleie, venninner og kjæreste, med verdens aller beste samvittighet. Fram til nå har det vært fryktelig lite tid til sånn og jeg har hatt mer enn min fair share med å følge opp egne og andres unger, vært
![]() |
#92 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Da blir du kasserer i en eller annen organisasjon. Kontakt med medlemmer og andre er det leder, nestleder, sekretær og slikt som håndtere mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Kasserer?!?! : skingrestemme : Nei, så vondt vil jeg da ingen organisasjon. Det finnes ikke en mer uegnet person en meg.
![]() |
#94 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kvinne, 50+De neste fire årene skal jeg bruke på å endelig få meg en master i noe jeg brenner for, så jeg får ikke masse fritid med det første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Kvinne, 50+Divine: oversikt over lokale muligheter på Røde kors sin lokale side. Hjelpe med hundelufting og stell hos FOD? Hjelpe med stivedlikehold og hytter hos lokalt DNT? Østersrydding?
![]() |
#97 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kvinne, 50+Hunder? Aldri i livet. Rydde stier og østersrydding burde gå, men alt vedlikehold som krever så mye som å kunne slå i en spiker, utgår.
![]() |
#98 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og det er helt lov til å ikke drive med frivillig arbeid eller andre verv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Personlig pessimist
|
Det gjelder i særdeleshet for meg også. Jeg har vært ubrukelig og uvirksom mesteparten av mitt liv. Helt ærlig, så er det jo viljen det står på, og jeg både river meg i håret av, og fryder meg over, utfordringene jeg står overfor gjennom de frivillige vervene jeg har. Læringskurven er bratt..! Men så må man jo virkelig ikke jobbe frivillig! Det er.. uhm, frivillig.
![]() |
![]() |
#100 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Nei, altså, det var mest forslag som ikke involverer mennesker. For min del MÅ man ikke jobbe frivillig i det hele tatt.
![]() |
|
|