|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnetJeg sover godt, både med lukket og åpent vindu. Gleder meg til jeg føler for å ha vinduet på gløtt igjen. I vinter var det 12 grader på soverommet mitt, uten at vinduet var åpent. Det er ikke bra, så kaldt vil jeg ikke ha det.
![]() |
#82 |
flisespikker
|
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnetJeg trives med å ha det vesentlig kaldere om natta enn mannen, så jeg ligger inntil det åpne vinduet (og har flere ganger våknet med snø i vinduskarmen og oppå dyna
![]() |
#83 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnetJeg gjør meg klar for sengen just nu, og siden vi er på hytta så har vi termometer i vinduskarmen og da tenkte jeg på denne tåden
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnetÅh, jeg er glad jeg har vært lenge nok på FP til å vite at man bør kikke på tråder med mer enn 80 innlegg selv om overskriften er dønnkjedelig (sorry HI!), for dette var jo underholdende!
Ellers - jeg blir fort syk av trekk (en Austensk kvinneskikkelse der altså), og foretrekker derfor vinduet lukket (og hodet plassert annet sted i soverommet enn under vinduet, også hvis det er lukket, for jeg bor i tomannsbolig fra 50-tallet...), bortsett fra når det er høysommervarmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
flisespikker
|
![]() Sv: Vindu litt åpent hele døgnet
Sånt er jo alltid greit å vite når man skal ta viktige valg!
![]() |
#86 |
|
Research is key! Dette skulle de hatt med i sånne holdningsskapende kampanjer på ungdomsskolen, spesielt siden det ser ut til at majoriteten foretrekker åpent vindu(?). |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Dette ja |
![]() |
![]() |
![]() |