Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Banner du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 23:08   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Banner du?

... samler ofte alle banneordene i èn setning, da...fort ferdig!

Har vel ikke de groveste ordene inne, heller, men det er vel en subjektiv uttalelse

Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:28   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banner dessverre en del, og da særlig innenfor husets fire vegger. Eller når jeg skal understreke noe sammen med folk jeg kjenner godt. Har ikke tatt store hensyn til at vi har barn foreløpig, men det blir nok en endring når vi får høre poden banne. "Faen-i-helvete-kuse-balle-fitte" er nok den styggeste regla i mitt banneordforråd. Heldigvis skjer det så og si aldri at jeg tar slike kraftregler i bruk, det ligger bare som et kulinarisk minne fra ungdomstiden.

Akkurat nå flyttet jeg meg forresten til sofaen på grunn av ommøblering, og klarte å slå hodet inn i en hylle. Jeg sa spontant "Au, faen!". Det er nok et godt eksempel på hvordan jeg banner i hverdagen. Hvis jeg er sint, eller hvis jeg slår meg.

Gammel 26-08-07, 09:47   #3
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis "herregud" er banning, så banner jeg nok endel.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:54   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Banner? Ja. Litt for mye. Men kanskje ikke av verste sort.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:57   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg snakker spansk hjemme, og dermed banner jeg også på spansk. Jeg er styggere i munnen enn mannen min, og skammer meg over de tingene jeg sier. Alle slags mødre får gjennomgå.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 00:59   #6
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Jeg banner, kansje litt vell mye. Men behersker meg i situasjoner der det er "forventet". men er temmelig grov av meg.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 01:15   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Er nordlening, oppvokst på kaia, trenger jeg si mere?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 18:55   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Banner du?

Nei, jeg banner ikke.
Det har vel forekommet, men aldri rundt barn (verken egne eller andres), ikke noe problem å la være heller synes jeg.
Det er jo virkelig ikke pent, og jeg kan da også finne på å kommentere andres banning.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:36   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke til hverdags, men jeg kan hvis jeg vil. Eller føler at jeg må .

Hvor grov? Vel, det hender det ikke egner seg på trykk .

Gammel 29-08-07, 21:48   #10
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Det er ikke ofte, men det hender. Jeg vil ikke karakterisere bannskapen min som grov.

Treåringen plukker opp det meste rimelig fort. For tiden går det i "hælleduuud!".

Gammel 29-08-07, 23:23   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banner lite, men det hender det kommer noen deilige gloser mellom sammenbitte tenner. Jeg er litt italiener, og når folk er helt ballstyrige eller ting går helt over styr, så smeller jeg litt med kjeften. Men jeg er langt fra noen nordlending, og begrenser banningen til et minste minimum. Det er utrolig vulgært med folk som banner unødig mye og bruker banneord i mangel av bedre og mer dekkende adjektiver.

Gammel 05-09-07, 00:50   #12
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er utrolig vulgært med folk som banner unødig mye og bruker banneord i mangel av bedre og mer dekkende adjektiver.

Men, noen ganger føles det bare så vanvittig godt å bruke disse vulgære adjektivene. Og ikke får jeg fremhevet poengene mine bestandig med bare et f.eks. ....veldig stort hus. Nei, innimellom må det et jævla stort hus til for å få samtalepartneren til å forstå hvor stort huset var.

Jeg banner nok litt for mye. Og det er hipp som happ med norsk eller engelsk. Vi er en tospråkelig familie, og f-ordet på engelsk svinger skikkelig godt når jeg slår toa borti et stolben.

Jeg begrenser forbruket av stygge ord med barna i nærheten, det må jeg si. Jeg lærte leksen min når eldstemann var to-tre år og sto på armlenet på stolen og skrek ut av vinduet til faren sin, som klippet gresset mens hun så på Teletubbies: Stop mowing the lawn, you fuck!! Jeg takker gudene for at ingen av naboene hørte henne over duren fra gressklipperen. Ikke kult!!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 00:54   #13
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Gjør dessverre det ja, men behersker meg når andre er tilstede og foran ungene. Og bruker det vel helst når jeg blir provosert eller forbannet....

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 23:25   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:50   #15
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Nei, det gjør jeg ikke!!!!

Gammel 05-09-07, 11:07   #16
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg bannet mye før, men det har jeg sluttet med. Jævlig og helvetes ble brukt i nesten hver setning. Jeg husker ikke helt når jeg sluttet, men husker det var fordi jeg hørte selv hvordan det låt. Jeg ble rett og slett flau.

Nå har jeg laget mine egne kraftuttrykk. Slår jeg meg, biter jeg tennene sammen og hveser mardi gras (på årntli amerikansk vis). Det funker bra

Ellers bruker jeg frekke megge (med skarre-r, stjålet fra Tazte priv) hvis jeg skal gi uttrykk for sterk uenighet med noen. Brukes ovenfor begge kjønn

Gammel 05-09-07, 11:24   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 5barnsmor, her.

Nei, det gjør jeg ikke!!!!

Masse utropstegn, derimot ...

Gammel 05-09-07, 16:12   #18
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Masse utropstegn, derimot ...

Og det er ikke bare banning, det er banning i kjerka!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 18:20   #19
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Jeg banner svært sjeldent.. Vil nesten si aldri
Snille pike jeg se

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.