|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Passiv
|
Sv: Banner du?
|
|
|
|
#82 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Banner du?Prøver å la være, det er både toskete og stygt i mine ører. Kan i enkelte situasjoner beskrive noe som f.eks jævlig (grotesk sykdom, vonde episoder på jobb ol.) |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ekvilist
|
Sv: Banner du?Jeg banner dessverre en del, og da særlig innenfor husets fire vegger. Eller når jeg skal understreke noe sammen med folk jeg kjenner godt. Har ikke tatt store hensyn til at vi har barn foreløpig, men det blir nok en endring når vi får høre poden banne.
|
|
|
#84 |
|
WF: Sausnebbet
|
Pokker er banning, I hvert fall her i huset, for det har vi lært på Linus i Svingen-cd-en til guttene. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Banner du?Hvis "herregud" er banning, så banner jeg nok endel. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Banner du?Absolutt hele slekta mi' er nordlendinger, så det er klart jeg kan banne selv om jeg er fra Østlandet selv. Prøver å begrense meg, tross alt har vi et stort antall ord på norsk som er helt utmerket å bruke. Når jeg glemmer meg er barna, særlig Mellomste (13), flinke til å si fra. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Signerer dette. :lat:
|
|
|
#90 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Banner du?Jeg snakker spansk hjemme, og dermed banner jeg også på spansk. Jeg er styggere i munnen enn mannen min, og skammer meg over de tingene jeg sier. Alle slags mødre får gjennomgå.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: Banner du?Jeg banner, kansje litt vell mye. Men behersker meg i situasjoner der det er "forventet". men er temmelig grov av meg. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Banner du?Nei, jeg banner ikke. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Endelig på vei oppover!
![]() ![]() |
Sv: Banner du?Det er ikke ofte, men det hender. Jeg vil ikke karakterisere bannskapen min som grov.
|
|
|
#97 |
|
Epikur
|
Sv: Banner du?Jeg banner lite, men det hender det kommer noen deilige gloser mellom sammenbitte tenner. Jeg er litt italiener, og når folk er helt ballstyrige eller ting går helt over styr, så smeller jeg litt med kjeften. Men jeg er langt fra noen nordlending, og begrenser banningen til et minste minimum. Det er utrolig vulgært med folk som banner unødig mye og bruker banneord i mangel av bedre og mer dekkende adjektiver.
|
|
|
#99 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Men, noen ganger føles det bare så vanvittig godt å bruke disse vulgære adjektivene. Og ikke får jeg fremhevet poengene mine bestandig med bare et f.eks. ....veldig stort hus. Nei, innimellom må det et jævla stort hus til for å få samtalepartneren til å forstå hvor stort huset var. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Banner du?Gjør dessverre det ja, men behersker meg når andre er tilstede og foran ungene. Og bruker det vel helst når jeg blir provosert eller forbannet.... |
|
|
|
![]() |
|
|