|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Svært lite, bortsett fra barnepass i ny og ne.
![]() |
#82 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hun vasker ofte klær for oss og tørker de, nå mens vi driver å pusser opp og bygger om.. De bor i blokk og har tilgang på sånn svæææær vaskemaskin og så har de det diiigre tørkeskapet.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 29-08-07 kl 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Moren min bor langt unna, så hun gjør vel egentlig ikke så mye for meg lenger. Dessuten kan hun kan hverken sy, strikke eller gjøre annet håndarbeid, så der er det svigermor som trår til.
![]() |
#84 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Min pappa (han hører jo egentlig inn i den andre tråden) blåser alltid på det stedet der jeg eventuelt har slått meg, f.eks. en tå. Det hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Muligens verdt å vente på
|
Sånn oppfattet jeg det også.
![]() |
#87 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma trøster når jeg er syk. Det er hun verdens beste til. Hun holder også greie på slekta for meg. Er hun her når bunaden skal brukes så stryker hun for meg. Og så vasket hun stekeovnen for meg da hun var på barselbesøk denne gangen.
![]() |
#89 |
Yes, we can!!
|
Akkurat der er mamma perfekt. Masse trøst og så praktiske råd: Legg deg! Drikk sånn og sånn! Ta en sånn! Stakkars!
![]() |
#90 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hun strikker gensere, luer eller annet til gutta. Hun kan hjelpe meg med det meste, men ofte gir hun med råd så fikser jeg biffen selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Moren min døde for tre år siden. Før den tid var hun ikke opptatt av hva hun kunne gjøre for andre.
![]() |
#92 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Moren min bor langt unna, men når hun er her på besøk vil hun gjerne hjelpe til. Sist vasket hun vinduer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?
Kan signere dette, sånn omtrentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Re: Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Nysgjerrig på en liten ting: Dere som har fått potetene skrelt og fisken renset opp i voksen alder, kommer dere til å gjøre det for egne barn? Ville dere syntes det var sjarmerende med en kjæreste som fikk mamma til å skrelle potetene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Vel, jeg mener bestemt at jeg har en IQ over 40, men jeg innrømmer at jeg synes det er vanskelig å skrelle poteter. Etter at de er kokt, vel å merke. De er varme, man brenner seg, de smuldrer opp, skallet vil ikke ordenlig av, bare i små strimler osv osv. Jeg innrømmer også at jeg ikke har øvd meg så mye, for vi har stort sett hatt ferdig skrelte poteter i min barndom, og jeg skreller også potetene før jeg koker dem (fy!), men moren min har iallefall ikke skrelt potetene mine... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Jeg skreller også stort sett før jeg koker potetene, men ikke om sommeren når det er tynt skall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]()
![]() |
#98 |
Kontrollfrik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?I dag får jeg forresten øvd meg en hel del. Jeg har poteter med skall på kok i dette øyeblikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Vel, hun legger opp gardiner etc. for meg om det trengs
![]() |
|
|