|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma lager fiskemat til oss, mens svigermor legger opp buksene til kortvokste meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma sluttet jo med fiskerensingen da en kjæreste ble litt sånn
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma vasker og stryker sengeklær for meg. Til gjengjeld får hun middag når hun henter det hos meg. Hun lager middag til oss nesten hver søndag, og hun legger opp bukser, syr gardiner, stryker skjorter, ordner bunader osv. osv. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
WF: BNBE
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mammaen min tar seg av bunadsstellet, som så mange andres mammaer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?
Det høres ut som min mamma
Mamma kan ikke sy og strikke lenger fordi hun har en stiv arm.
Jeg reparerer tøy, kjøper og syr gardiner, hjelper til med maling og møblering, vasker klær(dersom det har hopet seg opp)inviterer på mat, er med på IKEA og kjøper nytt undertøy, og jeg oppbevarer serverskap, PCer og alt de bruker på Datapartys ... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma trøster meg når jeg er syk, hjelper meg med jobben når jeg står fast og er en engasjert og flott mormor. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Svært lite egentlig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Jeg er den mammaen også, jeg. Som ikke gjør stort for mine døtre nå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma strikker klær til barna mine.
|
|
|
#13 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hun er kjempeflink til å sy!! Det er ikke jeg! Tulla vår sier bare: det gjør ikke noe, for bestemor kan sy
|
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Det har ikke alltid med å være selvstendig innimellom, det kan bare føles trygt og godt at foreldre fortsatt gjør noe for at man skal ha det bra. Det kan være å hjelpe til i et stritt og slitsomt småbarnsliv eller å kjøre bort søppel fordi man er i tidsnød eller har sykdom. Det er ikke dermed sagt at man ikke klarer seg den dagen foreldrene går bort.
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Det er vel ingenting mamma gjør fast for meg, men når hun er hos oss steller hun ofte blomstene, som ellers lider under vannskjøtsel. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma bor for langt unna til at hun dekker behov som vi ikke kan dekke selv.
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma stryker bunadsskjorta mi enda. Og det kommer hun nok til å gjøre i lang tid fremover også
|
|
|
#18 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Der er litt hun gjør for meg enda ja |
|
|
|
![]() |
|
|