|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#84 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Da var NM en saga blott
Nei, du har kanskje ikke lest om det i ettertid heller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Absolut ateist
|
Selvsagt har jeg ikke sittet på en supporterbuss, jeg kan ikke fordra fotball. Men jeg har bodd utenfor stadion i fem år og DER har jeg aldri opplevd bråk.
![]() |
#88 |
HATER Bergen by
![]() |
Åh, men det er jo ikke der det skjer må vite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da var NM en saga blottFoppal suger maks ja. Traff en super fyr i fjor.. men så var han HELT foppal-idjott.. :gah: |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Da var NM en saga blottJeg syns forøvrig at fotballidioter er fritt vilt når det gjelder hets.
![]() |
#91 |
HATER Bergen by
![]() |
Foppalidiot? Er det de som liker å se foppal på TV? Er det de som reiser på alle kamper for å støtte laget "sitt"? Er det de som slåss? Jeg vet ikke helt hva du mener med en foppalidiot. Men det er jo i grunnen greit nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Da var NM en saga blottDu er en. Liven er en. Alle som tror at fotball er bra.
![]() |
#95 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Da var NM en saga blottSånn litt uavhengig av andre fora vil jeg i alle fall si at jeg er veldig glad for at diskusjoner får gå sin gang her og at diskusjoner som kanskje har vært opphetet, men egentlig ikke såå interessante ikke blir hypet opp med sletting og hemmelighetsskremmeri.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
HATER Bergen by
![]() |
![]()
Jeg?
Aha ja, da så. Men foppall er jo ikke værre enn noe annent. |
![]() |
![]() |