|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Oppfordring om BurmaFikk følgende tekstmelding fra min far, og deler den gjerne med flere:
Jeg skal i vært fall lete litt i gravidklærne mine og se om det er noe som kan klassifiseres som rødt.
|
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppfordring om BurmaDen har eg også fått fleire gongar, og kjem til å følge oppmodinga! Smart å legge den her, Tjorven. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Oppfordring om BurmaJeg sendte denne til alle jeg kjente, men da jeg kom hjem så jeg at alt rødt tøy jeg har ligger på vask... Nåja, noe skal jeg klare å grave fram!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Oppfordring om BurmaJeg kan godt ha på meg rødt, men har sykt barn så jeg får være rød her hjemme. Ikke så veldig mye poeng i det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Oppfordring om BurmaNå er jeg muligens tjukk i hue, men jeg er usikker på om dette først og fremst er en ren sympatiaksjon? Er det det?
|
|
|
#7 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppfordring om Burma
Ja, det er en sympatiaksjon for demokratibevegelsen i Burma.
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Det var en dårlig formulering. Det jeg mente var hvilken hensikt aksjonen hadde, om det feks sto en organisasjon bak. Jeg synes det er stor forskjell på en underskriftskampanje på underskrift.no og en underskriftskampanje arrangert av Amnesty.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oppfordring om BurmaBilder og film fra Rådhusplassen fyllt av mennesker hovedsaklig kledd i rødt blir sendt til Burma.
Sist redigert av Tallulah : 29-09-07 kl 00:49. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oppfordring om BurmaHer er forresten listen Dagbladet offentliggjorde av firmaer som importerer fra Burma: De som er uthevet er intervjuet i artikkelen.
|
|
|
#14 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppfordring om BurmaJeg har allerede sørget for å vaske min ene røde genser, så den er ren og forhåpentligvis tørr innen i morgen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppfordring om BurmaSkal se om jeg har noe rødt, jeg også...har muligens noe rustrødt.
|
|
|
#16 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Oppfordring om BurmaFikk den jeg også. Er vel bare hjemme og suller sammen med nobalille i morgen jeg da, men rødt kan jeg kle meg i likevel
|
|
|
#17 |
|
Getting in tune
Samma her, og den ble tørr
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Oppfordring om BurmaJepp. Rød- og hvitrutete topp er på. Det var det eneste røde jeg hadde, så det får duge.
|
![]() |
|
|