Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synger du offentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg?
No! Never! Never! 4 3,57%
Kun foran de stakkars uskyldige små 29 25,89%
Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 16 14,29%
Jeg synger med på favorittene mine på konsert 32 28,57%
Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken 34 30,36%
Kun når fylla har skylda 12 10,71%
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen) 43 38,39%
Jeg synger profesjonelt. 3 2,68%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-07, 21:35   #81
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synger du offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Fluke og jeg er fra samme planet. :hater pannebånd oppå håret:

Øyh, hva gjør "Vis meg øynene dine"-bildet mitt i denne tråden!?!

:jasærlig:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 22:24   #82
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er stort sett umulig å overdøve musikken på de jeg går på.

Næsj. Jeg går da på omtrent samme konserter som deg (og en god del ganske mye hardere inbiller jeg meg), men når det står en full fyr klint oppi ryggen din og gauler hører man det uansett. Det er bare de som synger som tror man ikke gjør det.

Bare for å spore av og dele en ekkel konserthistorie med dere: Jeg og sambo var på Diamanda Galas på Rockefeller, det var en sitt-ned konsert, med røykeforbud fordi hun ønsket det. Det er bare hun og et digert flygel på scenen. Foran oss sitter to par, dritings. De røyker, drikker, skravler og kliner med hverandre. Alle fire. I tillegg så hadde de tydeligvis hatt massevis av sex rett før de kom, og ikke dusjet for de virkelig stinket sex. Blæhrg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 22:35   #83
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg har respekt for mine medmennesker, og holder derfor klokelig kjeft når det gjelder synging

Synger til ungene når de legger seg da. Stakkars små...

De få gangene jeg har sunget så andre kan høre det :les familien: Da har jeg fått høre hvor dårlig sangstemme jeg har. Klarer aldri å treffe riktig tone og takt hva er det?

Gammel 30-09-07, 22:47   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glittermamma: Skal jeg synge nattasang for deg, lille vennen min?
Glitterbarnet: Tror du egentlig det er så lurt?

Gammel 30-09-07, 22:56   #85
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Jeg synger i bilen, når jeg er alene hjemme, så er det et lite knippe "heldige" utvalgte som får høre når jeg synger, også selvsagt snuppa da. Uffameg, sang karaoke en hel kveld/natt, i lykkerus, trodde jeg hadde såååå flott stemme. Så viste det seg at skjørtet jeg hadde var flottere

Gammel 30-09-07, 23:13   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

*hikster av latter*

Selv får jeg høre at pappa skal synge, ikke mamma.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 08:41   #87
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Næsj. Jeg går da på omtrent samme konserter som deg (og en god del ganske mye hardere inbiller jeg meg), men når det står en full fyr klint oppi ryggen din og gauler hører man det uansett. Det er bare de som synger som tror man ikke gjør det.

Men det er et verdensomspennende fenomen, det med å synge høyt og falskt til konsert. Jeg har vært på 8 R.E.M. konserter, og det er like før jeg går hjem hver gang de begynner å spille de gamle slægere og hundrevis av småfulle mennesker begynner å gaule til Losing my Religion så det ikke høres noe annet i salen mer.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 08:59   #88
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

For noen år siden ikke en note, knapt nok i kirken.

Nå er jeg mye friere. Noen år med barensang og musikk fra livets begynnelse, har gjort meg mindre bundet, og med det synger jeg mindre grusomt også. Ikke pent, men iallefall mindre stygt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 09:57   #89
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synger både sammen med radioen, på konsert, og nynner og traller på de mest upassende steder. Også synger jeg til fest med endel alkohol innabords, da trenger jeg ikke engang å ha så mange med meg på sangen . Jeg blir flinkere jo mer jeg drikker .

Jeg synger når jeg hører DumDum Boys, jeg synger ".... din jæææææææææææææævel" (ref. hovedinnlegg), jeg synger "Reinert med beinet" både for ungene og til fest, og tar mer enn gjerne en trall ved bålet når det faller seg sånn. Jeg elsker "jeg sitter her på berget og ser utover havet" og andre sanger som gir meg en stemning. Og jeg synger til Beat for Beat på nrk på fredagskvelden. Man blir glad av å synge! Mannen er ikke alltid enig, tror jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 11:36   #90
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg elsker "jeg sitter her på berget og ser utover havet" og andre sanger som gir meg en stemning.

Den sangen har gjort at jeg har utviklet et enormt hat til Postgirobygget, og til allsang generelt. Spesielt på sene sommerkvelder... Makan til krampekos.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 12:03   #91
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg synger både her og der. Prøver å holde litt lav profil ute i offentligheten, siden jeg synger som en kråke. Men i det store og det hele så synger jeg vel akkurat når det faller meg inn. Til mannens store ergrelse alltid i bilen.

Gammel 01-10-07, 12:04   #92
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Den sangen har gjort at jeg har utviklet et enormt hat til Postgirobygget, og til allsang generelt. Spesielt på sene sommerkvelder... Makan til krampekos.

Dette falt ikke helt sammen med nicket ditt.

Gammel 01-10-07, 12:06   #93
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

Nattasang er det eneste jeg får lov til å synge for gutten, ellers er det, "Nei mamma, ikke syng" med ultra streng stemme.

Gammel 01-10-07, 12:34   #94
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Nattasang er det eneste jeg får lov til å synge for gutten, ellers er det, "Nei mamma, ikke syng" med ultra streng stemme.

Jeg nynner og traller titt og ofte, og syns jeg synger sånn passe greit. Derfor ble jeg litt paff for noen år siden, da jeg satt med treåringen til noen venner på fanget og han klynket desperat: "Ikke syng!". Måtte jo spørre om han syns det var så fælt å høre på, men ikke noe svar å få, bare gjentatte "nei, ikke synge!". Foreldrene fikk etter hvert med seg opptrinnet, og kunne heldigvis berolige meg med at siden det snart var leggetid, så var han bare bekymret for at han måtte rett i seng. (Det er selvsagt alltids en mulighet for at de bare var høflige, og at jeg egentlig synger som en full alke).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 12:37   #95
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger mye og ofte. Jeg klarer rett og slett ikke å holde kjeft hvis jeg er på konsert og kan sangen. Trenger overhodet ingen promille i blodet. Ellers synger jeg i bilen når det er noe bra på radioen og definitivt til tv'en under både "beat for beat" og "Idol". Mannen klager litt på at han ikke hører om de som deltar på Idol er bra eller ikke, men ......

Jeg tror forresten at vi har 3 versjoner av singstar, og de brukes.

Dessuten synger jeg mye sammen med snuppa.

Jeg er litt skadet etter å sunget i kor da jeg var yngre. Da fikk jeg ofte synge soloer og sånt, så jeg har fremdeles troen på at jeg er flink. Tror nok at selvbildet overgår de faktiske evnene, men ......

Gammel 01-10-07, 12:38   #96
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger.

Og jeg synger veldig med på deLillos (jeg skulle vært ”der” på fredag, men jeg valgte å prioritere. Det var litt trist, men jeg har hørt dem live såpass mange ganger at jeg overlevde). Jeg synger aller helst med på 1984 , men også på Kokken Tor.

Ellers er jeg alltid blitt skrekkelig pinlig berørt av moren min som bryter ut i umotivert sang hvor som helst og når som helst. Jeg har nettopp oppdaget at genet har jeg nok arvet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 12:50   #97
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger der hvor det synges skal. Klart man synger med på konsert - det er da en hyllest til bandet, er det ikke? Hvorfor skulle de ellers spille Kokken Tor for firetusenfemhundreogtrettende gang, liksom?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 12:53   #98
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ellers er jeg alltid blitt skrekkelig pinlig berørt av moren min som bryter ut i umotivert sang hvor som helst og når som helst. Jeg har nettopp oppdaget at genet har jeg nok arvet.

Du er ikke alene - verken om typen mor eller nedarvede gener.

Gammel 01-10-07, 13:00   #99
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nå skal det sies at jeg ikke har noe i mot at det synges med til både Kokken Tor eller Postgirobyggets låter. Fordi jeg aldri ville vært på de konsertene frivillig.

Gammel 01-10-07, 13:24   #100
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg elsker "jeg sitter her på berget og ser utover havet" og andre sanger som gir meg en stemning.

Postgirobygget? Trodde det var Ole Paus som synger den, jeg. Men så feil kan man ta. (?)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.