|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg? | |||
No! Never! Never! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 3,57% |
Kun foran de stakkars uskyldige små ![]() |
29 | 25,89% |
Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 |
16 | 14,29% |
Jeg synger med på favorittene mine på konsert |
32 | 28,57% |
Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken |
34 | 30,36% |
Kun når fylla har skylda |
12 | 10,71% |
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen) ![]() |
43 | 38,39% |
Jeg synger profesjonelt. |
3 | 2,68% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Synger du offentlig?
Næsj. Jeg går da på omtrent samme konserter som deg (og en god del ganske mye hardere inbiller jeg meg), men når det står en full fyr klint oppi ryggen din og gauler hører man det uansett. Det er bare de som synger som tror man ikke gjør det.
![]() |
#83 |
superbruker
|
De få gangene jeg har sunget så andre kan høre det :les familien: Da har jeg fått høre hvor dårlig sangstemme jeg har. Klarer aldri å treffe riktig tone og takt hva er det?
![]() |
#85 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger i bilen, når jeg er alene hjemme, så er det et lite knippe "heldige" utvalgte som får høre når jeg synger, også selvsagt snuppa da. Uffameg, sang karaoke en hel kveld/natt, i lykkerus, trodde jeg hadde såååå flott stemme. Så viste det seg at skjørtet jeg hadde var flottere
![]() |
#87 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#88 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Synger du offentlig?For noen år siden ikke en note, knapt nok i kirken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger både sammen med radioen, på konsert, og nynner og traller på de mest upassende steder. Også synger jeg til fest med endel alkohol innabords, da trenger jeg ikke engang å ha så mange med meg på sangen |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
*_*
|
Den sangen har gjort at jeg har utviklet et enormt hat til Postgirobygget, og til allsang generelt. Spesielt på sene sommerkvelder... Makan til krampekos.
![]() |
![]() |
#91 |
er her
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Ja jeg synger både her og der. Prøver å holde litt lav profil ute i offentligheten, siden jeg synger som en kråke. Men i det store og det hele så synger jeg vel akkurat når det faller meg inn. Til mannens store ergrelse alltid i bilen.
![]() |
#92 |
er her
|
Dette falt ikke helt sammen med nicket ditt.
![]() |
#93 |
er her
|
![]() |
#94 |
<*(((<
|
Jeg nynner og traller titt og ofte, og syns jeg synger sånn passe greit. Derfor ble jeg litt paff for noen år siden, da jeg satt med treåringen til noen venner på fanget og han klynket desperat: "Ikke syng!". Måtte jo spørre om han syns det var så fælt å høre på, men ikke noe svar å få, bare gjentatte "nei, ikke synge!". Foreldrene fikk etter hvert med seg opptrinnet, og kunne heldigvis berolige meg med at siden det snart var leggetid, så var han bare bekymret for at han måtte rett i seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger mye og ofte. Jeg klarer rett og slett ikke å holde kjeft hvis jeg er på konsert og kan sangen. Trenger overhodet ingen promille i blodet. Ellers synger jeg i bilen når det er noe bra på radioen og definitivt til tv'en under både "beat for beat" og "Idol". Mannen klager litt på at han ikke hører om de som deltar på Idol er bra eller ikke, men ......
![]() |
![]() |
#96 |
villende
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Borte
|
![]() Sv: Synger du offentlig?Jeg synger der hvor det synges skal. Klart man synger med på konsert - det er da en hyllest til bandet, er det ikke? Hvorfor skulle de ellers spille Kokken Tor for firetusenfemhundreogtrettende gang, liksom?
![]() |
#98 |
intro
|
Du er ikke alene - verken om typen mor eller nedarvede gener.
![]() |
![]() |
#100 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Postgirobygget? Trodde det var Ole Paus som synger den, jeg. Men så feil kan man ta. (?) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|