|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg? | |||
No! Never! Never!
|
|
4 | 3,57% |
Kun foran de stakkars uskyldige små
|
|
29 | 25,89% |
| Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 |
|
16 | 14,29% |
| Jeg synger med på favorittene mine på konsert |
|
32 | 28,57% |
| Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken |
|
34 | 30,36% |
| Kun når fylla har skylda |
|
12 | 10,71% |
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen)
|
|
43 | 38,39% |
| Jeg synger profesjonelt. |
|
3 | 2,68% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Synger du offentlig?Jeg synger. Jeg synger til ungene mine, synger til radioen, på konserter (der det passer seg). Jeg synger bursdagssanger, 17. mai sanger og julesanger. Jeg har sunget i kor og i visegruppe. Nynner stadig vekk på noe.
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Synger du offentlig?Jeg er glad i å synge, og har alltid vært det. Stemmen er ikke særlig pen å høre på tror jeg, men den duger til barnesanger og viser sunget for poden. Jeg har faktisk sunget på TV en gang også, sammen med "Jeg kan ikke synge koret".
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du offentlig?Jeg synger nesten over alt - det eneste jeg ikke er komfortabel med å synge er allsang av den rosa sangen m/nødrim i bryllup, 50-årsdager og liknende.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Synger du offentlig?Jeg synger uten hemninger. Synger rent, men ikke spesielt fint. Jeg er absolutt ingen solosanger, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Synger du offentlig?Fluke og jeg er fra samme planet. :hater pannebånd oppå håret:
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Synger du offentlig?Hva har pannebånd med synging å gjøre? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Synger du offentlig?
Næsj. Jeg går da på omtrent samme konserter som deg (og en god del ganske mye hardere inbiller jeg meg), men når det står en full fyr klint oppi ryggen din og gauler hører man det uansett. Det er bare de som synger som tror man ikke gjør det.
|
|
|
#10 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Synger du offentlig?Ja, jeg synger offentlig. Har faktisk sunget ene verset av "julekveldsvisa" alene med koret jeg var med i bakgrunn. Var så nervøs at jeg gikk tom for pust på slutten..... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Synger du offentlig?Jeg synger på jobb, i bilen, på konsert, for barna, for barna når vi er i besøk etc...
|
|
|
#13 |
|
er her
|
Sv: Synger du offentlig?Ja jeg synger både her og der. Prøver å holde litt lav profil ute i offentligheten, siden jeg synger som en kråke. Men i det store og det hele så synger jeg vel akkurat når det faller meg inn. Til mannens store ergrelse alltid i bilen.
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Synger du offentlig?Jeg synger mye og ofte. Jeg klarer rett og slett ikke å holde kjeft hvis jeg er på konsert og kan sangen. Trenger overhodet ingen promille i blodet. Ellers synger jeg i bilen når det er noe bra på radioen og definitivt til tv'en under både "beat for beat" og "Idol". Mannen klager litt på at han ikke hører om de som deltar på Idol er bra eller ikke, men ......
|
|
|
|
#15 |
|
villende
|
Sv: Synger du offentlig?Jeg synger. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Du er ikke alene - verken om typen mor eller nedarvede gener.
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Synger du offentlig?Jeg synger der hvor det synges skal. Klart man synger med på konsert - det er da en hyllest til bandet, er det ikke? Hvorfor skulle de ellers spille Kokken Tor for firetusenfemhundreogtrettende gang, liksom?
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger du offentlig?Kun så ungene hører det, mer er ikke stemmen min egnet for |
|
|
|
![]() |
|
|