|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: ER du redd for å reise med fly? | |||
Jeg er livredd og reiser aldri med fly. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 1,89% |
Jeg er livredd og unngår å reise med fly (færre enn 1 reise i året). |
15 | 9,43% |
Jeg er redd, men reiser med fly flere ganger i året. |
24 | 15,09% |
Jeg syns det er ubehagelig, men er ikke redd. |
38 | 23,90% |
Jeg liker å reise med fly. |
79 | 49,69% |
Jeg elsker å reise med fly og har eller skal ta flysertifikat. |
0 | 0% |
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Nå flyr jeg ikke ofte, da....men jeg synes flyturen i seg selv er behagelig.
![]() |
#84 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsker å reise med fly (selv om jeg ikke har flysertifikat |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Forrige uke fløy jeg 6 turer, DET var litt av en uke for en person som har flyskrekk. Jeg hadde gruet meg til denne uken siden i sommer men det gikk over all forventning. Etter 5 år med skikkelig flyskrekk så tror jeg at jeg tør påstå at det begynner å "løsne litt", får ikke panikk lenger ved take off og jeg blir ikke helt fysisk og psyisk utmattet etter en flyturer som jeg ble før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Min redsel for å fly har egentlig økt med jo flere ganger jeg har fløyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er livredd, og unngår å reise med fly. Trives i bilen jeg.
![]() |
#90 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsker å fly! Har alltid sett for meg at skal man først dø, så er sikkert en flyulykke veldig greit. Fort gjort, i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
er her
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg krysset av for jeg liker å reise med fly, men det er vel en sannhet med modifiksasjoner. Jeg er for det første drittlei av flyplasser innsjekking og bagasjehenting, men det er utrolig praktisk å reise med fly. Noen ganger kan det være litt ubehagelig (når det er kraftig vind eller mye turbulens), det kan også være litt skremmende noen ganger (ved f.eks lynnedslag eller kondensatorutladninger). Men sånn i det hele så er fly en effektiv måte å komme seg fra A til B.
![]() |
#92 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?
Hva er det for noe?
![]() |
#94 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg har lett fremskreden flyskrekk, men det hindrer meg ikke i å fly når det ikke er hensiktsmessig å reise på andre måter. Men jeg får angst av å tenke på å fly lang, f.eks over Atlanterhavet.
![]() |
#95 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker å reise med fly.
![]() |
#96 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Med barn synes jeg det er helt forferdelig å reise med fly, men det er ikke fordi jeg er redd. De få gangene jeg har reist alene med fly etter at jeg fikk barn har jeg lent meg godt tilbake og nytt alenetiden.
![]() |
#97 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg har ingen problemer med å fly, med unntak av at jeg synes det er drepende kjedelig. Flyturer på 2-2,5 timer er greit nok, men over det og jeg kjeder med veldig.
![]() |
#98 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg blir like overasket over at jeg fortsatt lever hver gang jeg har reist med fly. Det er grusomt. Jeg har mange ritualer jeg må gjennomføre på flyturene for at det ikke skal styrte. Det er totalt kaos i tankegangen min i forkant og under flyreisene. Jeg lytter til hver minste lyd og følger med på om de rundt meg ser redde ut. Alikevel flyr jeg mellom byen jeg bor i og byen jeg har vokst opp i mange ganger i året. Men jeg tar ofte hurtigruten når jeg er i permisjon eller ellers når jeg har god tid. Snart flytter vi litt sørover, og da blir tog også et alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker å reise med fly
![]() |
#100 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker ikke take-off. Jeg synes flyet blir sugd nedover igjen. Men jeg gruer meg aldri til å fly, og tenker aldri på at jeg ikke liker take-off før jeg sitter i flyet.
![]() |
|
|