Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 18:38   #1
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Den har jeg også kjøpt. Den er topp. Jeg har slitt med at pinsetter ikke får tak, eller brekker håret fremfor å nappe det ut, men denne er suveren!

Ja det er sant, har ikke funnet maken siden den jeg stjal fra mamma når jeg flyttet ut.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 23:58   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg kjøpte en god en med lys på Vitus apotek.

Hvordan er den? :intrisert:

Jeg skulle gjerne hatt en med lys. Men den må fungere godt, da.
Nå har jeg en ganske dyr (til pinsett å være) fra et parfymeri. Husker ikke hva de heter, men de finnes i mange farger. Den skulle være supergod, men den er ikke mer enn grei nok. Føler at de fleste pinsetter blir sløve etter en stund. Jeg har tynne, lyse hår, og jeg må ha noe skarpt som tar skikkelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:35   #3
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hvordan er den? :intrisert:

Jeg skulle gjerne hatt en med lys. Men den må fungere godt, da.
Nå har jeg en ganske dyr (til pinsett å være) fra et parfymeri. Husker ikke hva de heter, men de finnes i mange farger. Den skulle være supergod, men den er ikke mer enn grei nok. Føler at de fleste pinsetter blir sløve etter en stund. Jeg har tynne, lyse hår, og jeg må ha noe skarpt som tar skikkelig.

Jeg synes den er veldig god, den beste jeg har iallefall.
Du får den i ett hylster og inni der er det ett speil. Veldig kjekt spør du meg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:57   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store, mørke, buskete øyebryn og napper da selvsagt ikke, ytterst lite forfengelig som jeg er.

Gammel 03-10-07, 18:34   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må nappe ellers ser jeg ut som lillesøsteren til Bresjnev.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 19:10   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg må nappe ellers ser jeg ut som lillesøsteren til Bresjnev.

Det er sånn jeg husker deg fra Drammen stasjonsplassen, ja...

Gammel 03-10-07, 19:14   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vokser brynene hos hudpleieren jevnlig, og napper selv for å vedlikeholde...

Gammel 03-10-07, 21:37   #8
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det er sånn jeg husker deg fra Drammen stasjonsplassen, ja...

Du så meg temmelig nynappet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:41   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg napper støtt og stadig, har veldig mørke bryn, og de blir fort uregjerlige. Napper ikke "ukontrollert" men prøver å få en ok form.

Den derre pinsetten med lys har jeg også. Fine tingen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 23:13   #10
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Napper sjølv såsnart uønska hår dukkar opp!

Gammel 03-10-07, 23:49   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svaret er praktisk talt nei, sånn ca. hvert jubelår kommer jeg på at jeg skal ta noen villhår.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 12:27   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bustete øyenbryn er "in" nå

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:31   #13
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Napper med tweezermann-pinsetten min. Jevnlig. Bruker egen øyebrynskniv på de småe tynne hårene.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:46   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe særlig egentlig... Bare noen ganger. Det er sikkert mange som synes jeg burde ha gjort det, men føler ikke det helt store behovet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:52   #15
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Ingen napping her.

Gammel 06-10-07, 01:05   #16
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg napper en gang iblant. Det står på listen over ting jeg skal bli flinkere til.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 10:54   #17
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg begynte å nappe da jeg var rundt 16, det gikk fort over i barbering.
Da kommer man liksom ikke ut av det. Så jeg barberer fortsatt.
Derfor har jeg nå tatovert de på istedet. Farger lett over fordi de har begynt å bli blasse uten.
Må få tatt påfyll.
Dette er virkelig noe man blir avhengig av.
Husker bestemor (som er en stornapper) sa at jeg aldri burde begynne med dette, og hun hadde rett.

Jeg legger faktisk aldri merke til (om vi ikke snakker skikkelig busker) andres bryn, merkelig det der.

Måtte legge til at jeg får skikkelig grøsninger av folk som har ETT bryn. Det er IKKE pent.

Gammel 18-10-07, 11:17   #18
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg napper bare bort hår som er på avveie. Burde nok nappet litt mer.

Gammel 18-10-07, 13:58   #19
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Napper eller vokser.

Jeg har veldig tjukke øyenbryn og hvis de ikke nappes blir de en blanding av Sylars (fra Heroes) og Al Pacinos tykkelse.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:53   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kan tatoverte øyenbryn bli pent? Det må da bli synlig at det er tatovering og ikke hår`?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.