|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du vise frem ditt kjøkken?Her er vårt nye kjøkken, ikke store kjøkkenet men jammen mer funksjonnelt enn det gamle trange og ikke minst har det blitt lyst og trivelig (det forrige var lindegrønt) Mangler siste malingsstrøket rundt vinduer og etpar lister..
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vil du vise frem ditt kjøkken?Skremmern: Her står det om maling på fliser: http://www.ifi.no/main.jsp?content=/...flismaling.htm
|
|
|
#5 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du vise frem ditt kjøkken?Har et furukjøkken fra 1985, med furubenker - pent? Neida. Men ødelagt? Nei, så derfor skal vi fortsette å sliten med det. Er det praktisk? Absolutt
|
|
|
#6 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vil du vise frem ditt kjøkken?Ser min gamle tråd er kommet frem igjen. Vi valgte altså å bytte ut frontene i hvitt og å skifte ut ut benkeplaten. Helt ferdig er det ikke da vi ikke klarer å bestemme oss for hva vi skal ha på veggen over kjøkkenbenken. Sist redigert av Michelle : 21-08-09 kl 15:42. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Vil du vise frem ditt kjøkken?Har ikke noen nye bilder, men her er underveis i byggingen. Uten foringer mot taket og lystlister. Utgangspunktet var heller labert :
|
|
|
#9 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du vise frem ditt kjøkken?Mange fine kjøkken her! Dere som har øy, hvor stor er øya og har dere skap/skuffer under hele øya? |
|
|
|
![]() |
|
|