|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletre - plast eller ekte?Jeg skal selvfølgelig ha EKTE juletre! Lukten av granbar, og det å kjøpe tre med ungene lille julaften, er en del av julesjarmen. De dyra tenker jeg overhodet ikke på.........
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 10-10-07 kl 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
villende
|
![]() Sv: Juletre - plast eller ekte?
Er vi vel ikke.
og når vi snakker om kitsch ... det der var så grelt at det var på grensen til überkult. Selv om jeg får heavy husvogn-på-campingplass-og-damer-med-blått hår i Florida-følelse av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Peppy!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte vare må til. Edelgran eller Serbergran. Leverer til kompostering.
![]() |
#86 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte tre med nåler som drysser og alskens uhumskheter. Det lukter så godt, at det skal kraftige allergier til for at plasttre kommer i mitt hus.
![]() |
![]() |
#87 |
Viser tenner
|
Så fornuftige at vi heller bruker pengene på bil, musikk og bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2,54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Juletre - plast eller ekte?Plast. Kjøpte i fjor etter et heller mislykket juletre kjøp året før. Vi har liten stue og trenger et som passer perfekt i størrelsen for at vi skal ha plass. Det perfekte treet ligger nå på loftet og venter på å bli satt sammen på lillejulaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Glamorøs
|
Jeg ser heller ikke problemet med dette. Det er faktisk bra for miljøet at vi planter trær. Enig med Bundbury:
Jeg har en fiberoptisk snømann. Men plasttre skal vi ikke ha. Det vil si, vi har et lite plasttre goså, som sambo har arvet etter mormoren sin. Vi har det oppe bare fordi det ser så grusomt ut. Man bare svupper det sammen, med kuler og alt og stapper det i esken igjen.
Godt det ikke bare var jeg som fikk den assosiasjonen.
Sist redigert av Tallulah : 10-10-07 kl 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Peppy!
|
Barbapappa? Har dere laget hullet selv, og tredd det på treet? Eller finnes det juletretopper med barbapappa-motiv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletre - plast eller ekte?Alltid ekte tre, lukten av granbar er halve julen |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Glamorøs
|
Eh, nei, det er en barbapappa sparebøsse med hull under. Passet veldig fint, men Glitterbarnet ville ha den tilgjengelig. Så vi byttet den ut med hodet til en mexikansk fribryter-dukke, sånn wacky wobbler.
![]() |
#99 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Juletre - plast eller ekte?Her går det i plast, men bare fordi vi sover hos foreldrene mine hele jula, og fordi jeg skal få gleden av å pynte til jul hjemme
![]() |
#100 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte, selvsagt.
![]() |
|
|