Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilken type er du?
ENFP 10 5,21%
INFP 6 3,13%
ENFJ 27 14,06%
ENTP 11 5,73%
INTP 4 2,08%
ENTJ 12 6,25%
INTJ 23 11,98%
ESTJ 8 4,17%
ISTJ 6 3,13%
ESFJ 22 11,46%
ISFJ 23 11,98%
ESTP 3 1,56%
ISTP 0 0%
ESFP 8 4,17%
ISFP 1 0,52%
INFJ 28 14,58%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 20:23   #81
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

ENTJ

Jeg og Maggie Thatcher

Jeg også!

Jeg trodde (ut fra forhåndsomtalen) at jeg ville bli en introvert, men så slår jeg til og blir en 1% ekstravert (?).

Gammel 15-10-07, 21:23   #82
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enfj

You are:

• moderately expressed extravert
  • moderately expressed intuitive personality
  • slightly expressed feeling personality
  • slightly expressed judging personality
Hva er extravert?

Extraverted: 56%
Inuitive: 25%
Feeling: 12%
Judging: 1%

Sist redigert av Pastill : 15-10-07 kl 21:29.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 21:36   #83
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble

E 1
S 1
F 88
P 22

og det passer visst bra med yrket mitt

Gammel 15-10-07, 21:46   #84
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

INTJ.

I dag hørte jeg meg selv si: "Bare la han sitte der og ta feil". Det er visst ikke første gangen jeg sier noe sånt.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 21:49   #85
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

INTJ.

I dag hørte jeg meg selv si: "Bare la han sitte der og ta feil". Det er visst ikke første gangen jeg sier noe sånt.

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:03   #86
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

At du er så snill at du kaster bort, jeg mener bruker dine velutviklede manipulative evner til å lure folk til å bli lykkelige, antagelig.

Gammel 15-10-07, 22:07   #87
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva er extravert?

Ekstrovert - utadvendt.

Gammel 15-10-07, 22:20   #88
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva er extravert?

Jeg laget en egen tråd om introvert/ekstrovert, siden så mange har spurt om det.

Gammel 15-10-07, 23:59   #89
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

esfp

Gammel 16-10-07, 10:53   #90
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble INFJ

• moderately expressed introvert
  • distinctively expressed intuitive personality
  • slightly expressed feeling personality
  • moderately expressed judging personality
Veldig morsomt å lese beskrivelsen av disse, for det stemte så veldig bra.

INFJs are true introverts, who can only be emotionally intimate and fulfilled with a chosen few from among their long-term friends, family, or obvious "soul mates."

INFJs may fantasize about getting revenge on those who victimize the defenseless. The concept of 'poetic justice' is appealing to the INFJ.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 11:29   #91
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Enfj

Gammel 16-10-07, 14:08   #92
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Your Type is
ENFPExtravertedIntuitiveFeelingPerceivingStrength of the preferences %
1 75 38 56

slightly expressed extravert
distinctively expressed intuitive personality
moderately expressed feeling personality
moderately expressed perceiving personality

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 15:12   #93
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ISFJ

moderately expressed introvert
slightly expressed sensing personality
moderately expressed feeling personality
slightly expressed judging personality

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 15:19   #94
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Interessant, for denne testen har jeg tatt før med helt annet resultat. Men jeg vet at jeg har svart ganske annerledes denne gangen.

Your Type is
ENTP
ExtravertedIntuitiveThinkingPerceiving

Typeverdiene kan endre seg over tid - de er ikke konstante. Dersom du er i tvil kan det være greit å dobbelsjekke med andre spørsmål.

Selv er jeg ekstremt extrovert, men er veldig usikker på de siste plasseringene. Vingler mellom å se hva jeg egentlig er og hva jeg synes jeg burde være...

Endte på ENTP ved sist sjekk i forbindelse med studiehjelp.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 16:34   #95
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ENTJ, så jeg er den ekstroverte utgaven av Tinetoff og MinaX.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 16:40   #96
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Intj

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 22:53   #97
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Your Type is
ENTJ

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 22:57   #98
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

ENTJ, så jeg er den ekstroverte utgaven av Tinetoff og MinaX.

Jeg også.

Tok denne testen for en del år siden, og var da ENTP, men det kan stemme at det har skjedd en viss dreining som har med alder og erfaring å gjore.

Gammel 17-10-07, 08:29   #99
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

ENFJ
Extraverted 22
Intuitive 12
Feeling
12
Judging 11

"ENFJ's main interest in life is giving love, support, and a good time to other people."

"Because ENFJ's people skills are so extraordinary, they have the ability to make people do exactly what they want them to do."

Hm, vet ikke helt hva jeg skal tro om meg selv, jeg.

Du skal tro du er noe!

Gammel 17-10-07, 10:54   #100
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

INFJ og analysen stemte skremmende godt ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.